Deneme süresindeyim 3. günü işten çıkmak istedim ay sonunu bekle dediler ne yapmam lazım?

Ay sonunu bekle dediler çalışmak istemiyorum
Deneme süresindeyim 3. günü işten çıkmak istedim ay sonunu bekle dediler ne yapmam lazım?
Cevapla