İşe gireli bir ay oldu ama çıkmak istiyorum. İhbar süresini beklemek zorunda mıyım?

Bi 14 gün daha gitmek istemiyorum ya
İşe gireli bir ay oldu ama çıkmak istiyorum. İhbar süresini beklemek zorunda mıyım?
Cevapla