Arkadaşlar ay sonu gelmeden işten çıkabilir miyim?

2 ay olucak ayın 1inde ama ben işten çıkmak istiyorum bir sorun olur mu?

Arkadaşlar ay sonu gelmeden işten çıkabilir miyim?
Cevapla