İşe başlayalı 20 gün oldu işten ayrılmak istiyorum ay sonunu bekleyip maaşımı alım da oyle mi çıkim yoksa direkt çıkim mi?

Bir de direkt çıkarsam maaşım içeride kalır mı bir de ilk 2 ay deneme süreci ya benim yerime birini bulana kadar çalışma gibi bir durumum olmaz değil mi
İşe başlayalı 20 gün oldu işten ayrılmak istiyorum ay sonunu bekleyip maaşımı alım da oyle mi çıkim yoksa direkt çıkim mi?
Cevapla