AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
76Cevap
Bir kota koyabilirsin şu kadar çalışıp çıksan diye. Mesela arabanın borcu bitene kadar gibi..
bir derdimi var birimi rahatsz ediyor nasil dolgun maas verir ollm kadini bir anlasana
Bişe demiyo
Sormalisin eger istemiyorsa cikar isten belliki korktugu istemedigi bisey var
Çıksın yani tm
Kadınlar hem evde hem işte çalışınca yoruluyor tabi bende çalışamıyorum ona görede ev harcamalarını kısıyorum napalım idare edicez.
Tm sğl
Ortağım karın memnun değil her ne dönüyorsa o işyerinde
Ne döner ben 10 yıkdır çalılıyom
Bilmem. Hiç gözüne çarpan bişey olmadı mı
Yok
Öv işyerini, patronunu, maaşı. Ver gazı bakalım ne diyecek
Patronu sevmedim falan demişti
Patrondan memnun değil demek ki
Ben 10 yıldır memnunum
Onu edememiş demek ki adamcağız
Anlamadım
Ortağım özelden yaz da açık açık söyleyim ben utandım ya
Bir kimseye direk yapma ya da gitme dememek lazım, ona gittiğinde ya da yaptığında neler olacak onu hatırlatmak ve o anı ona yaşatmak lazım. Biz buna pişmanlık öncesi prova diyoruz.
Sen bırakırsan ben de bırakırım, hayat müşterek de.
kocanıza bakamıyacaksanız almayın kardeşim ne kadar ağlanmış kadınlar yorumlarda.
İşyerinde hoşlanmadığı başka durumlar olmuş olabilir mi
kötü düşünmek istemiyorum ama sen eşini dinle ayrılsın işten, anlattığın gibi basit bir işe dolgun maaş seninde düşünmeni sağlamalı biraz
Acaba biri mi rahatsiz ediyor esini? Patron niye dolgun maas veriyor ki?
ya da baska sorunu mu var sana diyemedigi?
aklına hemen fesatlık gelmiş pis :))
@YalnızlıkKralı devir degisti napim...
sen çok iyi biliyosun bu devri galiba :))
@YalnızlıkKralı duyuyoz etraftan
gel bana anlat biraz
Pandemi zamanı iş bulamazsın. Hem tatil olacak her yer bir kaç güne sabret de bırakmaz.
Ne demek yoruluyorum calismak istemiyorum ya? Oturduğu yerden para kazanmak istiyo herhalde eşin. Valla kimse kusura bakmasın. İş kolay bulunmuyor. Bence sert çıkış. Is arasan bulamazsin buldugun isi beğenmiyosun de
Ne biliyim ama ben zaten eşimin sabah erkenden sırf para için elin işine kalkıp giyinip saçını başını tarayıp gitmesine gıcık olurum izin vermem.
Kimse sevdiği işi yapmıyor zaten seninki eşim patron nasıl olsa çalışmasam da olur demiş biraz sanki...
kardes belki karina asilan olmustur ve sana acikca soyleyemiyordur olayin bu yonunude dusun ordam okadar bozulmuski
Yorulmak bahane olabilir eşin orda rahatsızdir ya da rahatsız eden vardır sana söylemekten çekiniyordur birak nasıl istiyorsa onu yapsın
Eşiniz ne nedenlerden dolayı işten ayrılıyor tam bilmiyorum ama çalışmak istemediği bir yerde onu ikna etmeniz bende iyi birşey değil önemli olan bir insanın sevdiği huzur bulduğu yerde çalışması
Belki senin bilmediğin bir şey vardır. Bir bildiği vardır da bahane arıyordur sana da söyleyemiyordur. Ha yok diyorsan da yine de iyice bir emin ol sonrası sana kalmış bir şey, senin eşin sonuçta.
böyle bir işe asgari ücret ile işçi alırlar dolgun maaş varsa hiç mi aklına garip şeyler gelmiyor
Esin belkide o iste hic mutlu degildir psikolijik olarak birak kendi kararlarini kendisi versin
Troll bu kardeşim al karşına ağırlığını koy senden bısey saklıyorsa bıtır evlılıgı senın yerinde olsam tacıs vs olsa o patronu komaya sokarım
Çalışmak istemiyorsa vardır bir bildiği sende eşinin belliki parasına değer veriyon araba falanda almışın
Eşiniz belki sizin basinizin belaya girmesini istemiyordur bh yuzddn asilina yads göz koyma durumu olabilir biri esinize veya benm kuruntumdur yoruluyordur yenge
Bunu anlsmak için ne yapmalı
Esinizle konusun bu konuyi siz acin ona hani bir durummiu var biri. Biseymi dedi snaa neden bole die. Biraz skstirin normal tepkisinden baska bir twpki veriyorsa bisiler vardir ama normal tepki. Veriyosa gercekten yoruluyordur yenge
Muallime gecinmek kolay degil erkegiz diye bize milyonlar verilmiyo %100 yasın ergensin mal mal konusma yürü git
Biraz onun açısından bak bence empati yap doğru yolu bulacaksın bence
adam geçinemiyosa ne yapsın? sonra kadın erkek eşitliğinden bahsedersin zalım insan
@YalnızlıkKralı olumsuz bir yorum yapmadım ki ben
O işte bir şey vardır belki göremediğn eşinin sana diyemediği filan bunu iyi düşün :D
Ben taciz edildiğini düşünüyorum bir şekilde.
Benim de aklıma gelmedi değil, belki de olay büyümesin diye eşine söylüyemiyor olabilir.
Korkuyordur, adamında patronuymuş sonuçta
İki ucu bklu değnek eğer böyleyse, umarım durum böyle değildir. Bu durumda kadının başka işi bırakıp başka iş bakması en hayırlısı olur bence.
Umarım öyle bir şeyler olur, soran kişi de destekler karısını
Çok film seyretmiş olabilirmisin
Yok beyefendi gerçek yaşadığım şey
Şimdi iş bulmak zor zaten işsizlik de çok. Bunu ona anlatmalisin
Bence tam bir salak eşiyle beraber çalışması çok iyi seni korur kollar mal insan ya😡😡
Ona çok çalışkan cesur olduğunu söyleyerek motive edebilirsin
Niye bakamıyor musun karına?
pardon da evlilik yoluna girerken aklın nerdeydi madem tek başına tüm ailenin sorumluluğunu alabilecek kapasiten yoktu neden evlendin?
kadın yeterince net konuşmuş "yorgun olduğunu" demiş ki haklı bence yemek iş temizlik çoluk çocuk es hangi biriyle uğraşsın. Farklı bir niyet arama çalışmak istemiyor işte gayette hakli şimdi nolcak o çalışmayacak siye boşalacak misin kaşını ya da üstüne başına ihtiyaclarinialacaksın diye mi gitti zoruna
hahahaah dislikelar gel 😀 Kadınlar erkekle sikcen erkekler erkek olmaktan çıktı iyice😀 Kadınlar sizin yüzünüzden bu duruma düşüyor! yalnız olurum daha iyi allahtan hayatıma giren adam bu şekilde değil ve umarım diğer kızlarında hayatına sorumluluk sahibi biri çıkar
Kendi hayatı sonuçta. Sevmiyorsa zorlayamazsın.
Ben arabamız
Karın ne diyorsa onu yap
Tm
Patron rahatsız mı ediyor acaba
Bilmem
Yav he he...
Ya brnim yıllardır çalıştığım adam yapar mı
Yapar tabi hayatta neler neler oluyor
@champliver sktiri bktan zekasıyla dalga geçiyor anlamadınx mı
Troll bu gereksiz
@champliver trol ne anlamadım
Ev işlerini de bölüşün o zaman rahatlar
teşekkür çok iyisin çok düşüncelisin
Tenk yu tatlım
Tatlım ya bitirdin beni eşim hiç bana böyle demedi
Hahahahah ciddi mi
Ev işleri diye diye tutturmuslar çalışmama bahaneleri çok fazla
Çok tembelsiniz
Evt çok hoşuma gitti bu laf
Sen ihtiyacın olunca buraya yaz, ben sana tatlım derim
Ya çok ihtşyacım var lütfen lütfen güzel şeyler duymaya
,😍😀
Hahahaha komiksin ama jdjsnsfjl
zorla çalışsın ev geçimi kolaymı ya
Tercihi eşine bırak bence
Kadının tercihine bırak
Çıksın istemezse başka iş bulur
Tembelin teki belli ki, boşan.
Ne tesadüf ben de markette çalışıyorum.
aynı markette mi
Onur market
Ikna etmıyorsa bır nedenı vardır
Biri canını sıktıda sanamı söyleyemiyor acaba
Patron yoruyor olabilir eşini
Adam basit bir iş için o kadar parayı vermez 😉
Beni seviyo memnun benden ya
Karından da memnun 😉
Hiç kimse mutsuz olduğu bir yerde çalışmak istemez
bir sıkıntı olabilir eşinle bir görüş
Çocuklarımın babası evimin direği de sjdnsjsje
Nerfe kim dicek öyle
bir yoklasana taciz eden falan olmasın sakın?
Nasıl yoklayım bişe demşyo
Zorlamak nedir ya istemiyorsa çalışmasın
Ama ihtşyacımız var
O zaman calışmak isteyen biriyle evlenecektin ya da köyde yaşayacaktınız zorla çalıştırmak ne
Tm
Virüs geçene kadar devam etmesini söyle.
Tö
İstemiyorsa boş ver.
Tm
Patron genç mi
47 falan
Eşine sor bence ona askintimi olmuş patronun
Bişe demiyo sma ssnki patrona içten kızıyo gibi bsna patronu soruyo nasıl kişiliği dihe
İlgisi var sanırım ona karşı, esin kaç yasinda
43
Evde halleri değiştimi biraz
Sanki yemmeği hazırlsmıyo yotgunum diyo bide yeni bir sürü şry aldı
Neler aldı mesela onlar onemli
Herşey
Senin canin yok mu sen calişiyorsan o da calişsin
Bu devirde çalışmayan kadınla zor gerçekten
güzel kardeşim mısın abi
Patron yormasın onu asada
acaba taciz mi edildi?