Geleceğin mesleği teknoloji cağı sonuçta kendini em iyi şekilde gelistirirsen ve çalıştığın şirkete göre de değişir tabi maaşları en iyi şirketteysen 5 ve üzeri maaş alırsın.. ben de yazilim mühendisiyim 4 yil kadar oldu çalıştığım 6.500 tl maaş alıyorum
abla ben lise 4 deyim Şu an da , ktü veya celal bayar üniverstesine giderim gidebilirsem nasıl universteler bu 2 si bir bilgin var mı veya iş hayatında ktü ve celal bayarın artısı veya eksisi olur mu
Ktü arkadaşım bilgisayar öğretmenliğini okumuştu ordan biliyorum gayet memnundu güzel üniversite yani celal bayari bilmiyorum bilmiyorum bilmediğim şey için yanlış yönlendirmek istemem ama sayısalın güzel mi yazilim okumak istiyorsun önce dersleri araştır eğer bilmiyorsan çünkü benim üniversitedeyken arkadaşım hiç bilmeden araştırmadan tercih etmiş derslere giriyor şaşırıyor pişman oldum diyordu yarıda bıraktı okulu
Teknoloji çağında olduğumuz için yazılım hiç bitmeyecek bir iştir... Makineyi bile kodlayacak adam gereklidiri. Makine kendi kendine yapamaz bazı şeyleri. İlla el ile yapılması gerekir.. O yüzden makine çağındayız.. En iyisidir.. Maaşları yerine göredir. Ama 2000 tl'nin üzeridir buna emin olabilirsin. Asgari asla almazsın zaten. Çünkü çalışcağın yere göre değişiyor maaşlar. Bu zaten bilindik birşey.