Moralim çok bozuk? İş bulamadım atanamadım? Öneride bulunacak olankar var mı? Ne yapmalıyım?

28 yaşına girdim.
Öğretmenlik mesleğim fakat atamalarımjz çok az ve olmadı. Özelde iş bulamadım başvuruyorum çoğu çağırmıyor çağırablar da tecrübe arıyor
Kafam çok karışk moralim çok bozuk ağlamak istiyorum artık
Düz memurluk için 2022 ye mi hazırlansam acaba olur mu geç mi yaşım
Normal bir işe girmeyi de düşündüm ama yanlış karar vermek istemiyorum. siz olsanız ne yapardınız
Moralim çok bozuk? İş bulamadım atanamadım? Öneride bulunacak olankar var mı? Ne yapmalıyım?
Cevapla