Yeni mezunum, artık iş bulmak istiyorum. Üniversite mezunuyum, kendime göre bir masa başı iş istiyorum. Artık depresyona gireceğim. Ne olur bir şeyler diyin de moralim düzelsin.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Masa başı iş için hergün iş ilanlarına bakman lazım. Bütün gün bakman gerekmiyor, kahvaltıdan sonra yarım saatini veya kendin bu iş için belirlediğini süreyi ayırabilirsin mesela. Sonrası gün gene senin. Nasıl bir iş istiyorsun, bu iş sektörü yaşadığın ilde hangi semtlerde var? Evine yakınlık durumu seni uzun vadede zorlayacak mı yoksa servisi mi var? Şartları neler vb. gibi birçok şeyi hesaba katıp kendin için uygun işi ararken evde sıkılmamak için hizmet sektöründe evine yakın part time bir iş bulabilirsin. Hem az da olsa harçlığını çıkar, hem iş hayatını insanları falan daha yakından tanımış olursun, hem de asıl istediğin işi bulana kadar evde sıkılmamış olursun. Ayrıca okuduğun bölümde iş bulamayabilirsin, tamamen alakasız bir işte de çalışabilirsin. Hayat uzun, illa tek bir sektör olacak değil tabi ama kendini ne kadar geliştirirken o kadar iyi. Biraz da şans meselesi tabi. Umarım sevdiğin bir işle meşgul olursun.
11 Yorumla
En İyi Cevaplar
Çok üzgünüm ama bir yerden başlamazsan sürekli ertelerler seni. 2 yıl iş aradım, inat ettim gidip markette çalışmam diye. Tekstilin en dibinden başladım çalışmaya. 1 yıl ne çektiğimi bir ben bir Allah bilir. Is görüşmelerinden deneyimsiz diye kaç kapı kapandı yüzüme. Isteginde ısrarcı olursan başarırsın. Kıyaslama kendini lise mezunları ile. Ben tasarımcıyım ve ilk işe başladığım yerde tasarımcı ilkokul mezunuydu. Maalesef kendinden ödün vermeden bir yere gelmek zor. Şimdi ne durumdasın dersen keyfi işten çıktım. şu an bir telefonumla yarın işe başlayabilirim. Umudunu kaybetme ama sakın vazgeçme:)
00 Yorumla
ön yargılarını kırmalısın alçak gönüllü olmalısın yaptığın iş en alt iş olsa bile sevdiğin iş olsun 1 gün çalıştım demezsin o süre zarfında emek verdiğine herkes saygı duyup yanında olacak her bir şekilde para kazanacağına standartların olacağına inanıyorum ama önemli olan insan kazanmak olduğunu unutma her maddiyatın varken yalnız kalmak istemezsin o zaman hayattan tat alamazsın oraya düşme umarım söylemlerim yararlı gelir başarılı huzurlu bir hayat diliyorum
20 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
7
Cevap
15Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılAbim 7 8 yıl iş arayanlar var. Pat diye olacak şeyler değil. İş ara ve bir yandan da kendini geliştir. Keşke herkes yeni mezun olduğu an iş bulabilse. Ama genel bir problem bu.
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılÜniversite mezunu herkes dirket masa başı çalışamaz
okuduğun bölüme göre, geçmişdeki iş tecrübene göre değişebilir, bide yeni mezunsan zaten hemen iş bulmazsın, elbet biraz uzun sürer araması bulması seçmesi00 Yorumla
+1 yılDış ticaret mezunusun, evrim programını biliyor musun?
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılAsko bende ayni durumdayim. Şu an is ilanlari yagiyor üherime sükürler olsun. Ne yap biliyor musun arada bir sal. Birak arama kafana takma sonra tekrar ara sonra arama rahat ol. Depresyona girdin mi cikmasi kolay degil. Hem bazi is ilani siteleri var arastir üye ol. Hangi meslekten birisine isci gerekiyorsa sana direkt bildirim geliyor. Öyle siteler var yani. Kafaya takma rahat ol 😘
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılgercekçi ol ama. birden istediğin gibi bi iş maaş olmayabilir. sen bi basla iyi kötü demeden, zamanla illa hakettiğin işe sahip olacaksın.
03 Yorumla
Soran+1 yılvalla ben üretimde çalışmayı hiç bi zaman istemem, büyük konuşmayayım ama bsit bi lise mezunu olan bi kız masa başı çalışıyorsa ben gidip üretimde çalışmam
Cevap sahibi+1 yılaferin sana akıllı kız. devam et böyle
+1 yılBakınmaya devam et mutlaka çıkacaktır bir şey bilmedigin olsa bile sansını dene bence.
00 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 442 cevap paylaştı. Umudunu kaybetme ve pozitif olmaya çalış kendini yıpratma
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılbenim de üni bu dönem bitiyor. Ben masa başını geçtim normal iş bulabilsem razıyım.
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılbizim ülkenin kronik sorunu olduğunu bildiğim için maalesef durumun farkındayım. artık farkındalık oluştuğu için de çok üstelemiyorum. yine elimden geleni yapacağım da. sen de moralini ona göre yukarda tutmaya çalış *
+1 yılBen daha asgari ücretli iş bulamıyorum bırak masa başını
114 Yorumla
Soran+1 yılmasa başı da asgari ile alıyo
- +1 yıl
Ama masabaşında kıdem olayı var her sene zorunlu zam ve illa rütben geliyor garsonluk gibi değil garson şefi ol yine işsiz kalıyorsun
Soran+1 yıllise mezunlarını masa başı işlere almasalar sorun kalkar ortalıktan
- +1 yıl
saçmalamasan mı lise mezunlarının görevi asıl bu senin görevin bile değil senin görevin onların müdürü olmak
- +1 yıl
daha üniversite bitirip okulların iş gücünü bilmiyorsunuz neyinizi nasıl savunuyorsunuz haberiniz yok
Soran+1 yıleskidendi o eğitim seviyesi yükseldi lise mezunu çalışsın üretimde işi ne
- +1 yıl
sen uçmuşsun hayırlı olsun
Soran+1 yılgerçekleri kabul etmiyosunuz
- +1 yıl
gerçekleri sen kabul edemiyorsun bence şu an çalışamadığın için
- +1 yıl
gerçek şu an olan şey
Soran+1 yıltürkiyede artık eğitim sistemi yükseldi beş sene sonra lise mezunları ilkokul mezunundan farklı olmayacak ve bulaşık yıkayacaklar
- +1 yıl
o söylediğin hiç bi zaman olmucak çünkü lise ve üniversitede meslek adına öğrenim sağlıyorsun üniversite mezunları gibi liselerde aynı işi yapmıyor türkiyenin durumu kötü olduğu için torpil olduğu için sana öyle geliyor üniversite okuyup bunu öğrenmemen senin adına sorun
Soran+1 yılgerçeği kabullenmiyorsun beş sene sonra görürsün
- +1 yıl
bundan 15 yıl öncede öyle diyorlarmış
+1 yılNasıl bir iş olsun isterdiniz?
10 Yorumlahemen öyle masabaşı iş yok. Ne mezunusun sen?
00 YorumlaAllah yardumcin olsun işsizlik cok zor😒
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılNe okudun ona göre cevaplıcam.
01 Yorumla
Soran+1 yıldış ticaret
+1 yılMasa başı iş isteyen herkes depresyonda
10 YorumlaYalniz değilsin kardeşim iyi düşün iyi olsun
00 YorumlaGel bu konuda sabaha kadar dertleşelim :D
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 342 cevap paylaştı.
+1 yılNe okudun
01 Yorumla
Soran+1 yılDış ticaret
+1 yılBaba parası yemeye dewamke
01 Yorumla
Soran+1 yılyook aklına bile gelmez paran var mı diye sormak
İşkura gittin mi
00 Yorumla
+1 yılSende bu ego varken. Sana herşey müstahak
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKebdime göre derken?
02 Yorumla
Soran+1 yılDış ticaret mezunuyum, lise mezunları bile masa başı çalılşırken beni sekreter olarak bile istemiyorlar.
Cevap sahibi+1 yılMemur ol 5000 alırsın
+1 yılne bölümü
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Kendime göre iş bulamıyorum, depresyona girmek üzereyim. Ne yapacağım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer