Üniversite okumadım ve işsizim diye aile baskısı görüyorum. Ne yapmalıyım?

24 yaşındayım liseyi açıktan bitirdim. Üniversite sınavına 2 defa girdim birinde az puan aldım son sınavda barajı bile geçemedim. Sayısalım çok kötü çünkü. İyi bölümlerde hep zaten sayısal dersinde oluyor. İşimde yok vasıfsızım babam milyoner programında eğitimli gençleri görüp bana gösterip kızıyor. Akrabalarım baba sermayeleriyle iş kurdular ama babam bana git bir sigortalı iş bul maaşına bak diyor. Akrabalarımda durumları iyi beni görünce havaya giriyorlar. Bende bu yaşta fakir yaşıyorum. Bu durumda olduğum için kızlardanda uzak duruyorum sevgilim olmuyor. Napıcam ben böyle yaşama hevesim kalmadı. Ailem her konuda beni haksız görüp kızıyor
Üniversite okumadım ve işsizim diye aile baskısı görüyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla