24 yaşındayım liseyi açıktan bitirdim. Üniversite sınavına 2 defa girdim birinde az puan aldım son sınavda barajı bile geçemedim. Sayısalım çok kötü çünkü. İyi bölümlerde hep zaten sayısal dersinde oluyor. İşimde yok vasıfsızım babam milyoner programında eğitimli gençleri görüp bana gösterip kızıyor. Akrabalarım baba sermayeleriyle iş kurdular ama babam bana git bir sigortalı iş bul maaşına bak diyor. Akrabalarımda durumları iyi beni görünce havaya giriyorlar. Bende bu yaşta fakir yaşıyorum. Bu durumda olduğum için kızlardanda uzak duruyorum sevgilim olmuyor. Napıcam ben böyle yaşama hevesim kalmadı. Ailem her konuda beni haksız görüp kızıyor
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(25-29)+1 yılMerhaba, senin hislerini anlayabiliyorum aslımda gerçekten cünkü bu çoğumuzun sorunu. okumaman Öncelikle üniversite okumaman hiçbir iş yapamayacağın ya da başaramayacağın anlamına gelmiyor. Ve illaki memur olacaksın ya da üniversitenin yüksek puanlı, zor bölümünden mezun olacaksın ancak bu şekilde kendini kanıtlarsın gibi birşey yok. Etrafa takılma ve aileninde senin üzerinde baskı yaptığını düşünme. Tabiki ailen senin birseyler yapmanı ister ve mutlu olmanı ister ama buna sen karar veriyorsun çünkü senin hayatın. Eğer bir işe başlamak istiyorsan öncelikle yeteneklerine yönelik iş arayışına gir ve sonra yapabileceğin ve yapmaktan mutlu olacağın işlere yönelmeni tavsiye ederim. Ayrıca tam sana göre bir iş bulman kolay olmayabilir ama. birşekilde birşeylere başlaman gerektiğini düsünüyorsan fazla seçici olmamalısın. Başladığın işi severek yapmalısın ve böylece inşallah gerisi gelir sende düzenini kurmuş olursun. Ama her ne olursa olsun çevrendeki insanları dinleme. Yaşın çok küçük değil sen ne yapıp yapmaman gerektigi konusunda karar verebilecek bir yaştasın kolay gelsin yolun açık olsun☺️
48 Yorumla
Soran+1 yılSağol arkadaşım güzel tavsiyelerin için😊 ama yeteneğim yok hiç bir işten anlamıyorum ve hiç bir iş elime yakışmıyor bu zamana kadar çok iş değiştim performansım kötü bak mesela iyi bir çalışan olamıyorum. Asabiyim kafam bozuluyor müdurle falan tartışıyorum. Yapamıyorum yani. Oyuncu olmak istedim ailem dalga geçti şimdi napcam bilmiyorum
Cevap sahibi+1 yılRica ederim, inşallah faydalı görüş olur senin için☺️ Yeteneğim yok deme. Hersey hemen olmuyor sadece biraz zaman gerekiyor gerçekten bunu laf olsun diye demiyorum yaşanmışlıklarımdan yola çıkarak söylüyorum her kelimemi gelişi güzel söylemiyorum. Gerçekten kendine inan ve hemen olmasını bekleme, kendiliğinden zaten zamanla birşeyler olacaktır. İlgi duyduğun bir alan, konu illaki vardır ve onun üzerine uğraşırsan kendini geliştirirsin ve bu şekilde kendini geliştirirsin. Elime iş yakışmıyor falan diye de düşünme. Sorun yapamaman değildir, asabiyim demişsin. Kolay sinirleniyorsun demekki ve tam olarak istediğin işe konstare olmadığın icin kolaylıkla aman ne olursa olsun diyerek koyveriyorsun demekki ve tartısmalara girişip isten çıkıyorsun. Aslında hepsi hallonulacak şeyler. Bunun icin de sadece gerçekten yapmak istedigin işle uğraşmalısın. Ha bunun icin üniversoeden bir bölümden mezun olmak. gerekirsede tekrar sınava girip açıköğretim de okuyabilirsin. İllaki okula gitmene gerek yok. Ama ilgilendiğin alan diploma gerektirmiyorsa da bekleme ve kendini o alanda geliştirmeye başla böylelikle işini severek, sorunsuzca yaparsın☺️Oyunculuk da bir meslektir ve her meslek değerlidir ama çevremizdeki çoğu insan hafife alıyor ama ben hiç öyle düşünmüyorum hatta benimde oyunculuk yapmak istedigim oluyor. Gerçekten oyuncu olmak istiyorsan ailene bunu kendinden emin bir şekilde söylersen sana ikna olacaklardır diye düşünüyorum. Sonuçta ailende senin fikirlerine, yeteneklerine saygı duyacaktır☺️
Soran+1 yılBöyle olumlu düşüncelerin pozitif olman beni mutlu etti😊 Oto galeri bir ara istiyordum ama biliyorsun arabalar çok pahalı. Seni tanımak istiyorum yanlış anlama. Dost olalım tabi sende istersen😉
Cevap sahibi+1 yılBenim yaptıgım birsey yok gerçekler bu şekilde. Herkesin ilgi duyduğu ve yeteneğini gösterdiği bir seçenek vardır. Sadece senin o yeteneğini keşfedip, üzerine giderek geliştirmen gerekiyor. Benim bunları yazmam da birsey değiştirmez senin bunun icin harekete gecmen gerekiyor. İnşallah gönlüne göre bir is bulur ve çalışırsın☺️ Evet ucuz olan ne var ki ama buda bu isi yapamayacağın anlamına gelmez. İşe alım yapan bir galerici bulursan orda şansını deneyebirsin☺️ Beni samimi bulduğun için teşekkür ederim. Yardımcı olabileğim. konualrda yardımcı olurum da cokda farklı bir kişi değilim tanıyacak birsey bulamayabilirsin🙈
Soran+1 yılRica ederim. Tekrar teşekkürler😊 ama lütfen gizliden çık olur mu senden ricam bu lütfen😉
Cevap sahibi+1 yılRica ederim, yazdıklarım faydalı olursa sorun yoktur☺️ Mesaj atardım ama senden gizli olduğun için atamıyorum. Başka bir başlıkta soru sorarsan ordan gizli olmadan cevap veririm, bu soruda geçti artık🙈
Soran+1 yılŞu an sorum yok ama sen gizliden çıkabilirsin. Chrome'dan girip senin yorum yanında sağda 3 noktaya tıklayıp gizliden çikabilirsen sevinirim 😊
Cevap sahibi+1 yılGizliden çıkmayım da kullanıcı adımı vereyim byzks ✋☺️
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılSınavlara çalışarak mı girdin yoksa öylesine girip sallayıp çıkıyor muydun?
İnsanın kendisinde olan bir şey bu.
Çalışmadan emek vermeden hiçbir şeyi öğrenemezsin.
Matematiği her defasında sallarsan sonuç böyle olur. Ayrıca kafan basmıyorsa illa sayısal da okumak zorunda değilsin.
Bir kursa gidebilirsin öncelikle.
Sınav için eğitim alıp temelini sağlamlaştırman şart.
Lise zamanlarımda çok yakın bir arkadaşım vardı onu çok severdim ama bir o kadar da bencil bulurdum. Senin yazdıklarını görünce hemen o geldi aklıma.
Edebiyat sınavı olacaktık hocamız bize çıkacak konulardan tut da sınavda çıkabilecek sorulara kadar vermişti ben hemen eve gittim birkaç gün öncesinden sınava çalışmaya başlamıştım her gün de onu arayıp sınava çalışması için destek veriyordum o ise gününü telefonda sevgilisi ile konuşmakla, televizyon seyretmekle geçiriyordu.
Sadece sınavdan bir gün önce bakardı onu da anlamazdı bile.
Neyse biz sınava girdik ben yüksek almıştım o ise çok düşük 10 12 gibi bir puan almıştı.
Günler geçti karne günü yaklaştı ben belge almaya hak kazandım o ise edebiyatı geçmemişti ve o gün hocaya çok kızmıştı vicdansız hoca geçirse beni ne olacaktı sanki falan gibi cümleler kuruyordu ama bilmiyordu ki o hocanın verdiği 50 performans notunu bile hiç haketmemişti.
Ben o gün dayanamayıp onunla kavga etmiştim o günden sonra daha da hiç konuşmadık görüşmedik. Uzun lafın kısası insan ne yaparsa kendine yapar.
Benim arkadaşımın annnesi 38 yaşında üniversite bitirdi illa sayısal gerek yok yani.32 Yorumla
Soran+1 yılYks sınavında sayısal var ama sadece sözel soru yok yani
Cevap sahibi+1 yılDengeleyeckesin. Sıfır sayısal bilgisiyle gir diyen yok sana.
+1 yılYeniden üniversite okuyabilirsin. Bir psikologun anlattığı şeyi seninle paylaşmak isterim. Sınava hazırlanan öğrencilere koçluk da yapıyormuş aynı zamanda. Bir gün çok yoğun olduğu bir zamanda iş yerine bir misafir gelmiş görüşmek için ısrar etmiş ve o da kabul etmiş. Elinde tatlıyla gelmiş adam. 35 yaşlarında bir adammış ama yılların etkisiyle yorgun gözüküyormuş. Gözü yaşlı halde demiş ki ben geçen sene tıp fakültesi kazandırdığınız A öğrencinizin dayısıyım, tatlıyı da annesi yolladı. Ağlamaya başlamış ve demiş ki bizim babamız biz küçükken vefat etti, kardeşlerime ben bakmak zorunda kaldım hayallerim vardı yapamadım ulaşamadım. Bana üniversite kazandır lütfen demiş. Adamdaki azme bak. Toplamayı bile yapamayan düzeyde bir adam olmasına rağmen psikolog yardımcı olmuş ve adam inşaat mühendisliğini kazanmış he bu arada konuşma sınava 5-6 ay kala gerçekleşmiş. Şu anda o adam çok başarılı ve zengin bir inşaat mühendisi ve yüzlerce öğrenciye burs veriyor.
07 Yorumla- +1 yıl
Ayrıca sözel bir bölüm okuyup çok zengin olan insanlar gördüm. Dershanecelikle uğraşan kurucuların çoğu sözel branş hocasıydı.
Soran+1 yılNerde bu pskolog
- +1 yıl
İş insanın kendisinde bitiyor. Yeter ki azimli ol kardeşim. Hiçbir şey için geç değil. Paran olmasa bile niyetin temiz olduktan sonra Allah yardım edecektir, mutlaka yardım dile O'ndan.
- +1 yıl
Yerini yurdunu bilmiyorum.
Soran+1 yılAnladım
- +1 yıl
Adı Faruk Öndağ.
Soran+1 yılTeşekkürler
eğer 2 3 aylık bir işe girebilirsen mebin ve denizcilik ve ticaret odasının gemi adamları cüzdanını al gemiye çık kardeşim hem paranı kazanırsın hemde sevimsiz akrabalarını görmezsin
hadi selametlerle00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
39
Cevap
31Cevap
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 5,9b cevap paylaştı.
+1 yılAllah'a dua et kardeşim herşeyin hayırlısı olsun diye
10 Yorumla İnsanlar sürekli bizden bir beklenti içindedir yaş ilerledikçe bu beklentiler artar önce ailemiz iyi bir lise ister, sonra üniversite kazanmanızı, kazanınca 4 senede bitirmemizi, bitirince 3 üstü bı ortalamqyla bitirmemizi evlenirsin karın para ister çocuğun birşey ister ama bazı şeyleri duymazdan gelmen gerekiyor sen insanlar için değil kendin için yaşıyorsun ilerde iyi bir hayat istiyorsan git oku ya da köpek gibi çalış ama masamda bı sigaram bı biram olsun diyosan sen kendi istediğini yap hayatı bı yanından tut ki ipin ucun elinden kaçmasın.
22 Yorumla
Soran+1 yılSigara ve içki içmiyorum. İşde bulamıyorum
Gizli Üye(36-45)+1 yılacil harekete gecmen lazim.. iyi kötü zor kolay az maasli cok maasli olduguna bakmadan hemen bir iş bulman lazim.. deli gibi is aramaya basla ve buldugun ilk işe tamam deyip başla calismaya.. en az 6 ay calis.. sonra bir daha durum degerlendirmesi yap.. ama şu an acilen karsina cikan ilk işe dal.. ve bu alti ayda baban dahil hic kimsenin ne dedigine bakma.. sabah işe git aksam gel yemegini ye ve yat.. gunlerin boyle gecsin.. alti ay sonra kendini farkli hissedeceksin ve daha dogru saglikli dusuneceksin.. Allah yardimcin olsun.. bye
11 Yorumla
Soran+1 yılSağol abi
+1 yılOkul şart değil bence iyi koşullarda yaşaman için. Sadece şunu bil nerede olurdan ol kendini geliştirmek ekonomik yönden de gelişmek için çalışmak zorundasın. Yan gelip yatmayla zengin olamazsın. Zaman geçiyorum 24olmuşsun iş kur ya da bir işe giriş veya iş bul para biriktir öyle iş kur bir çok fikir var yeterki kendini geliştirmeye çalış. Ailen ne kadar bakıcak sana?
14 Yorumla
Soran+1 yılBen 4 aydır işsizim önceden 2 sene markette çalıştım evede para veriyordum asgari ücretle para birikmiyor
- +1 yıl
Biliyorum birikmediğini. Ama bir yerden başlamak zorundasın. Hesap kitap yap harcadığın iki liranın bile hesabını yap. 2300mü alıyorsun 1eve ver 1300 sana kalsın 600hatca 600at kenara veya yatırımla değerlendir. Harcamalarını kıs daha çok at kenara. Ama asgariyle başlamazsan iyi olur. Kendini geliştirmeye çalış yoksa ömrün boyu mutsuz olacak ve ne yapacagını bilemeyeceksin benden söylemesi.
Soran+1 yılAsgari veriyor her yer
- +1 yıl
Ben sana çözüm sunuyorum sen problemlere odaklanıyorsun. Düşünce yapını değiştir önce. Üniversitenin pek işe yaradığını düşünmüyorum bu yüzden kendini eksik hissetme
Eğer hedefin paraysa bunun için okul okumana gerek yok emin ol. Yapman gereken sadece kendine bir alan belirlemek. Ailene karşı saygıda kusur etme ama onları mükemmel de zannetme. Bir an önce kendine bir hedef belirle. Neyi seviyorsan oraya yönel ve geleceğini belirle.
10 YorumlaDostum sana hem sosyalleşmen ve çevre yapıcak bir iş söliyim akaryakıt istasyonlarına başvur marketcilik veya pompacılık hiç farketmez ikisinide en fazla 2 ay da tam çözersin böyle parasıda iyidir bazen prim de olur o arada ise uniye hazırlik yaparsın hem para biriktirirsin
10 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 875 cevap paylaştı.
+1 yılÜniversite okumak da artık bu devirde pek bir anlam ifade etmiyor. Ha evet nitelik sahibi olmak her zaman için lise mezunu olmaktan daha iyidir. Senin yerinde olsam ya kendimi zorlar bir üniversiteye girerim ya da iş kovalarım. Hem işsizsen hem de gördüğün eğitim seviyesi yetersiz ise sana her türlü kötü bakılacaktır kardeşim bundan kaçamazsın.
10 Yorumla Kızlar Bir Adım Öne konusunda 447 cevap paylaştı. Lise kpss çalış. Üni bitirip 93-95 ile atanacağına lise kpss ile 85’lerde atanırsın. Arkadaşım 79 puanla atandı. 4.500 tl maaş. Üni mezununun kpss atanması daha zor hem 4 yıl da harcamamış olursun
12 Yorumla
Soran+1 yılKpss sınavı zor mu üni sınavları gibi
+1 yılİşsiz adamı ailesi bile kabul etmezken bir kızın kabul etmesini bekleme zaten. Ne yap ne et bir işe gir bir süre para biriktirmeye çalış borçla harçla kendi işini kurabilirsin bence risk almaya değer
24 Yorumla
Soran+1 yılKaç yere başvuru yaptım biri bile aramadı
- +1 yıl
İpes etme devam et sürekli. O sırada da evde boş boş oturma en azından git gez dolaş. Evde kalırsan senin moralini bozmaya devam ederler
Soran+1 yılTek başıma napayım arkadaşlarda okul ve işe gidiyor
- +1 yıl
Alemlere ak demiyorum zaten git iş bul yani bir iki yere başvuru yapıp eve dönme.
+1 yılHerkes aynı hayatı yaşamıyor daha gençsin biraz dik dur elinden geleni yapmaya çalış o olmadi bu olmadi diye pes etme kimsenin parasının sana faydası yok
30 Yorumla
+1 yılÇabala bak sana diyeceğim tek şey baban haklı çalış ve bir miktar para topla dersaneye yazıl gerekirse özel ders al yaparsın bence bişileri başarmak istiyorsan emek harcaman lazım hiç bişi için geç değil
10 YorumlaHerkes okumak zorunda degil kendine uygun iş bulursun ufakran baslarsin
14 Yorumla
Soran+1 yılMesela ne işi
Soran+1 yılBaşvuru yapıyorum kimse aramıyor
+1 yılMesela ben de eşit ağırlıktım ama sözel bölüm istediğim için matematiği o kadar kafaya takmadım. Sadece benden daha iyi olan sözelcileri sollamak için kullandım ve oldu. 2 kere girdim olmadı demek yok hayatta hiç bir zaman pes etme. Daha gençsin.
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKardeşim bende senle aynı durumdayım yalnız değilsin..
Liseyi açıktan bitirdim bende işsizim şubatta askere gidiyorum
Sana tavsiyem şudur;
Askerliğini yapmadıysan askerde kal sözleşmeli olarak
Ha yapamıyorsan, 12 ay askerliğini tamamlayıp üniversite sınavlarına yine gir
Hırs yap, kazanıcam de çalış
Bizim başka şansımız yok
Ailenin söylediklerini takma kendi yolunu çiz dostum, artık çocuk değilsin
Ben askerlikten sonra üniversite okumak istediğimi söyleyince nasıl alay ediyorlar biliyormusun? Ve kendi ailem..02 Yorumla
Soran+1 yılBen askerden muafım kardeşim. Benimde kendi ailem oyuncu olucam diyorum kızı hepsi sanki kötü bir iş. Oyunculuk dersi almak istiyorum dedim demedikleri laf kalmadı. Anca derler git bir işe gir. 1 ay boyunca işe gidicem alcağım para ne 2.300 neye yeter
Cevap sahibi+1 yılAtabiliyorsan kendini o şehirden at, bir şekilde at, sınava hazırlan yine, başka şehirde oku, olmuyorsa başka yerde iş bul, hayallerinin peşinden git
+1 yılSen de kendini kanıtla ve hırslanan biraz belkide ailen senin hırslanman ve kemdine gelmen için gerçek hayatın zorluklarını biraz olsun gormen adina sana bir nevi yol gösteriyor olabilir aileni yadirgama sen güçlü olmaya bak derim
116 Yorumla
Soran+1 yılTamam karslı kardeşim😉
- +1 yıl
Kars mi %@%-@
- +1 yıl
Nerden çıkardın ki dhdbhssj
Soran+1 yıl36 dan😀
- +1 yıl
Yanlış tahmin dbshsjjd
- +1 yıl
Okul numaramdı 🤭
Soran+1 yılNerelisin jkjkkkmdf
- +1 yıl
Tahmin et 🤭
Soran+1 yılIğdır 😂
- +1 yıl
Tutmadı son şanss dhshjshx
Soran+1 yılBilmiyorum söyle
- +1 yıl
Erzurum
Soran+1 yılYakın zaten
Soran+1 yılDadaşsın belli
- +1 yıl
Bilemedin kurdunden ama alakam yok dogma büyüme izmirliyim 🤭
Soran+1 yılOlsun sorun yok😀
Fakülteye gitmesen de bir işinin olması lazım. kendi işini yap diyelim ne biliyorsun ki yapabilirsin? Ailen batsan destek olabilir mi? Bir yerde çalışarak başlamak daha mantıklı.
10 YorumlaOnce kendini tani neler seviyorsun neler yapabiliyorsun karar ver bir sekilde yoneldigin seyler olsun. Kendi ayaklarinin uzerinde durmaya calis ailen sanirim anca bu sekilde rahat birakir seni
10 YorumlaMeslek öğren, elektrik ile ilgili kalfalık kurslarına git sertifika al 5-6 yıl çalış dil öğren almanyaya topuk... Hayatını kurtarıcak tüyo verdim uygularsan bana çok dua edersin
10 YorumlaOkumakla da olmuyor ama sende sozelden bir bölüm oku? illa sayısal şart mı? Kafam dagidlir unu hayatı güzel olur ya
10 YorumlaGit kardeşim iş makinası operatörü ol. Kafayı kullan 1 ayda işi öğren makina üzerine çık. Al maaşını keyfine bak.
10 YorumlaBir an önce ne iş olursa işe girin ve parayı onların yüzlerine fırlatın.
44 Yorumla
Soran+1 yılBulabilsem giricem. Akraba çocukları kendi işinde çalışıyor altlarında bmw, range rover bende onların hayatını uzaktan yetimler gibi seyrediyorum
Soran+1 yılMalesef değilim
Kızlar Bir Adım Öne konusunda 7b cevap paylaştı. Merak etme üniversite okusan da işsiz olacaktin. Değişen bir şey olmayacaktı. En azından okumak için masraf yapmadin surunmedin
10 YorumlaSize tavsiyem ınstagramda sayfa açmanız ve hızlıca kitle yapmanız.. instagram.. sırf tiktokun gerisinde kalmamak için.. kullanıcılarına daha aktif olsunlar diye para sagliyacak.. tabi kitlesi olanlara
01 Yorumla
Soran+1 yılFotojenik değilim fazla takipçim olmaz. Fan sayfam var dizi için ordada takipçim az
İşe gir çalış bende üniversite okumadım ama çok fazla kitap okuyorum bunun etkisi hayatında sosyal anlamda çok. 1 yıl düzenli kitap oku bak o barajı nasıl geçiyorsun 😊
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen üni mezunuyum okumasaydim da aynı olacaktı iş bakımından. Senin sorunun okumaman değil kardeş kendini geliştirmemen olmuş. okuyacaksan da 4 yılını harcama saçma bölümlerde. Kas kendini mat 1 aşırı sıkıntı bişey değil. He okumayacağım diyorsa bu ülkede zaten pek farkı yok bu zamanda kendini gelistir ve çalış derim.
08 Yorumla
Soran+1 yılBak oyuncu olma hayalim vardı onuda aldılar. Adam kıtlığı var senimi oynatcaklar falan deyip hevesimi kaçırdılar. Oyunculuk kursuna gitmek istiyorum dedim hepsi beni azarladı
Cevap sahibi+1 yılGerçekçi hayalin olsun.
Cevap sahibi+1 yılO işler yerine mantıklı hayal kur yoksa istismar çok o şeylerde anca soyarlar
Soran+1 yılAma hayalimde bu var başka bir şey yok
Cevap sahibi+1 yılBenim hayalimde de iyi bir yaşam sürmek var ama süremiyorum.
Hayaller hep istediğin gibi olmuyor senin şu an hiç bir vasfin yok değil mi? Bunu bir kabullen. Ailenin bile baskı kurduğu birisi isen baskalarinin gebersen umrunda olmazsin. O yüzden iş ara ilk basamakta. 7/24 . Bulana kadar da kendini eğit gerek dil gerek işe hazırlık için.
Soran+1 yılEvet vasfım yok. Sen ne mezunusun
Cevap sahibi+1 yılSaçma sapan 4 yıllık bir bölüm. Aslında güzel bölüm. ama burası Türkiye. O işlere devlet akrabalarını koyar her türlü.
Soran+1 yılSöyle bölüm ne yaş kaç
Çook gençsin sakın umudunu kaybetme kendini hemen toparla dün dün de kaldı de ve yoluna devam et.
10 Yorumla
+1 yılİş bulmak için üni bitirmek şartsa bunca lise mezunu işçi nasıl var?
10 Yorumlaİş önemli arayınca iyi kötü bulunur parası az olsa bile işim var dersin
10 Yorumlaİşkurada baş vur hem çalış hem oku bekçilikde var bu aralar.
12 Yorumla
Soran+1 yılBekçi olamam kalp hastasıyım
böyle soruların sonu hep neden sevgilim olmuyorla bitiyor 😅eğitimden konu nasıl aşka geliyor hayret nvjcjxjcj
11 Yorumla
Soran+1 yılPara yok çünkü kız sorcak ne yapıyorsun işsizim okuyormusun hayır eeee bundan ezik durum var mı
+1 yılBende okudum üniversite bitti issiz kaldım amcamın yanında çalıştım okumasam da olurmuş yani yıllarım çöp oldu
018 Yorumla
Soran+1 yılNe okudun bölüm ne
- +1 yıl
Moda tasarım
Soran+1 yılBence güzel bir bölüm
- +1 yıl
Yok iş olasılığı aşırı düşük
Soran+1 yılKendin tasarım yap ne bileyim ilerde çevre yapabilirsen tamam işte hayatın kurtulur umarım
- +1 yıl
Hayal onlar yok öyle bir dünya çevremizde çok mühendis arkadaşlarım var iş bulamıyor mesela okumak değil çözüm
Soran+1 yılBir şirkete girebilsen ve çizimlerini geliştiesen olur
Soran+1 yılBu arada maşallah🧿🧿🧿🧿🧿🧿❤❤❤❤❤
- +1 yıl
Türkiye de tasarım yapılmıyor yurt dışı fuarlarına gidilip çalınıyor ne yazık ki teşekkür ederim
- +1 yıl
Ne yazık ki takılmıyorum artık ya
Soran+1 yılAnladım. Hangi ildesin
Soran+1 yılHangi ildensin
- +1 yıl
Neden
Soran+1 yılGüzel bir kızsın yanlış anlama merak ettim
Soran+1 yılTamam görüyorum profilinde İstanbul yazıyor ne güzel😊
Soran+1 yılBende İstanbul yarın uzun uzun devam ederiz prenses. İyi geceler nur yüzlü🌺
Soran+1 yılGünaydın
Soran+1 yılNasılsın?
Dert etme bir iş bul asgari alırsın sonra geliştikçe daha fazla maaş almaya başlarsın öyle öyle düzenini de kurarsın.
10 YorumlaBöyle konularda ailenin destek olması gerekirken piskolojik şiddet uygulamasi kötü bişey ailede bunu yaparsa el alem neyapar cabalamissin olmamış bunu neden bukadar sorun ediyorlar dogru değil
20 Yorumla
+1 yılDank etsin kafana biseyler git is bul ne diye ailenden bekliyorsun. Elin para gormeye basladikca kendini gelistirirsin elin güçlenir.. kimseden bisey bekleme bu hayatta ne istiyorsan kendin kazan kendin yap ki kimsenin üzerinde söz hakkı olmasin.
10 Yorumla
+1 yılAsgari ücretle çalışıp para biriktirip kendine dükkan açan birçok insan var önemli olan bişeyi isteyip istememen.
115 Yorumla- +1 yıl
Bu kadar karamsarlıkla sen zaten bişeyi başaramazsın Allah yardımcın olsun
- +1 yıl
Açacağın yerde önemli bu mantıkla zaten başaramazsın
- +1 yıl
Sende bir şehirde en çok ne tüketiliyosa ona yönel
- +1 yıl
Maaşlı çalıştığın işe piyasanın dalgası vurmaz mı
- +1 yıl
Senin Allah yardımcın olsun
- +1 yıl
Ben anlıcak yaşı geçtim merak etme umarım sen anladığında iş işten geçmemiş olur 😊
- +1 yıl
Benim üniversite biteli 7sene oluyor 😊
Bence okumaya devam belki bu sene kazanirsin. Gercekten okursan gecersin bence cok okumak lazim tabi
10 Yorumla
+1 yılBidaha gir bidaha dene madem sikayet ediyolar okutsunlar anne babanın isi ne sikayet edeceklerine ozel ders aldirsinlar
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılIş bul çalışmaya basla çalışırsan kimse bir şey diyemez.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılOkuyunca da bişey olmuyor ki iş yok memlekette ben mühendisim mesela bulamadım. O yüzden kafana takma bu kadar. Nasıl yaşamak istersen öyle yaşa. Ve gülümse:)
23 Yorumla
Soran+1 yılNe mühendisisin
Cevap sahibi+1 yılBilgisayar
Soran+1 yılÇok iyi bir bölüm nasıl iş bulamıyorsun. Kaç yaşındasın hangi il
+1 yılSenin gibiyim silahlı güvenlik sınavına girdim kazanınca mesleğimi yapıcam
10 YorumlaBaban bunları söylerken yüzün kızardıysa başını kafanı topla. Hem çalış hem oku. Ç
10 Yorumla
+1 yılBence kendi kendini çukura atmışsın.
Hayatını kurtarman için benim sana nacizane tavsiyem okumak ve üniversite kazanmak olur.08 Yorumla
Soran+1 yılTekrar hoşgeldin beni tanıyorsun. Öğlende konuştuk her soruma gelmene seviniyorum😊 ama ben okulda başarısız oluyorum heleki sinav sayısalı mesela hep sallıyorum kafa basmıyor geçen sene barajı bile geçemedim doktor hanım
- +1 yıl
Teşekkür ederim. Psikoloji bölümü öğrencisi olarak çok seviyorum insanları dinlemeyi, sabırla sıkılmadan;bunu ona bağlayabiliriz. Bunun için ayrı teşekkür ederim.
Ama sizin durumunuzu gördüğümde üzülüyorum
, kendinizi harap etmişsiniz. Kendinizi aşağılamak kompleksine düşmüşsünüz yapmayın kendinizi üzüyorsunuz. Başaran nasıl başarıyor öyleyse? Uzaydan değil ya 😎
Unutmayın umudun bittiği yerde tecrübe başlar, hayata sıfırdan bir başlangıç yapmak gerekir. Kendinize güvenin ve bu gün o mutlu adam olun..🌷
Soran+1 yılTeşekkür ederim müstakbel doktor hanım😊🌺 ama ben sayısal olduğu müddetçe yine kötü puan alıcam o sınavdan
- +1 yıl
Düzenli ve verimli çalıştıktan sonra zor diye birşey yok gerçekten
Soran+1 yılİnan okul işi olmaz benim kafamda zaten dolu veremem kendimi
- +1 yıl
Sen bilirsin
Soran+1 yılDoktor hanım senle arkadaş olmak isterim tabi kabul edersen
Soran+1 yılNe dersin
+1 yılsigortali iş bul ekmegini taştan çikar baska yolu yok
06 Yorumla
Soran+1 yıl2.300 lira ömür boyu fakirlik içinde yani. Çalışsamda fakir ölcem en iyisi çalışmamak
- +1 yıl
sacmaliyorsun
- +1 yıl
illaki birikim yaparsin ek iş de de caliş
Soran+1 yılKalp hastasıyım ben ya ne kadar kolay geliyor sana söylemek😐
- +1 yıl
Geçmiş olsun hastaligin varsa niye bu kadar üstüne geliyorlar
Soran+1 yılÜvey evlat gibi davranıyorlar. Sebebi şu akrabalar çocuklarına sermaye verdi onlarda kendi işlerini yapıp iyi para kazanıyorlar. Babada onları görüp bana patlıyor sen ne yaptınki bana minnet ediyorsun 25 yaşında birine
+1 yılBim, a 101 kasiyerliģinde islere bak ya da çıraklìk felan
10 Yorumla
+1 yılSozelden bir bölüm okusaydın 4 ay var sinava simdi baslasan yetisir mesela 2 yıllık olan guzel bolumler de var
05 Yorumla- +1 yıl
Temel lazim ama 🤷
- +1 yıl
bende acik lise bitirdim temel lazım degil
- +1 yıl
gayet calisiyorum tek başıma
- +1 yıl
Şu an ne yapiyorsun peki?
- +1 yıl
calisiyorum sinavlarima bugun form doldurdum kayıt için son gün Mart kayıt icin
Kıyamam bben sana :( takma kafana 3 kuruşluk insanlar için 5 saniye den fazla harcama düşünmek için. Kızlar konusunda da... Eğer seviyorsa seni fakir de sever. Paran önemli olmaz.
05 Yorumla
Soran+1 yılSevmiyorlar hayır
Soran+1 yılBen utangacım mesela çok bakıştığım kız oluyor bir mekana gidince ama gidip konuşamam
Soran+1 yılEvet zaten öyle olunca sevgilim olmuyor
Sana teselli verirdim de şu an benim de hevesim yok kusuruma bakma. s
01 Yorumla
Soran+1 yılSendemi aynı durumdasın
Aynı kaderi paylaşıyoruz :( bu sene kazanmak zorundasın diye baskı yapiyolar ama calistigim icin ders çalışacak halim kalmiyor. Umarım basaririz
18 Yorumla
Soran+1 yılBen artık sınava girmem herhalde sayısal hiç anlamıyorum. Sana başarılar🙏🏼
Soran+1 yılÖnceden yaptım o işi yapmam artık. Ders çalışacak halimde yok
Soran+1 yılEvet benim beynim durdu artık ölü gibiyim
Soran+1 yılGeçen yıl girdim barajı bile geçemedim
+1 yılGüzel bir işe gir sussunlar olmamış yani napcan kendinimi kescen
00 Yorumla
+1 yılNerdesin kardesim. sehir olarak soyle yardimci olayim
02 Yorumla
Soran+1 yılİstanbul
Soran+1 yılBurdan konuşalım kardeşim
+1 yılNeden iş bakmıyorsun peki
22 Yorumla
Soran+1 yılBulamıyorum
- +1 yıl
Anladım ben de aynı şekilde iş bulamıyorum Allah yardımcın olsun sen ailene istekli olduğunu ve iş aradığını söyle onları da buna inandır
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 718 cevap paylaştı.
+1 yılpeki okuyanların iş bulduğunu kim söyledi?
10 Yorumla Okadar zor değil uni kazanmak. Kafanda bitir önce
11 Yorumla- +1 yıl
Katiliyorum
Gizli Üye(30-35)+1 yılBime GİRİYORSUN aylık iç bin TL ye essek gibi cLisiyorsun
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKızlar öyle valla parasız erkek istemiyo
16 Yorumla
Soran+1 yılBen kız ortamına girmiyorum zaten
Cevap sahibi+1 yılEksilemiş bide üzdün.
Soran+1 yılEksileyen ben değilim rahat ol
Soran+1 yılBak beğendim
Cevap sahibi+1 yılO zaman gocunan kız tarafından sömürülen bir erkek eksilemiş
Soran+1 yılOlabilir
Çalışıp kpss ye gir bu sene
07 Yorumla
Soran+1 yılLise mezunu kpssye girip ne gibi iş yapabilir
Soran+1 yılKpss sınavı nasıl yks gibi zormu sayısal falan
Soran+1 yılTeşekkürler
+1 yılGenelde okuyanlar işsiz ama..
00 YorumlaBende aynı durumdayım
10 Yorumla
+1 yılYasin genc bir is bul
10 Yorumla
+1 yılAllah yardımcın olsun
10 Yorumla- Devamını Gör (10)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Üniversite okumadım ve işsizim diye aile baskısı görüyorum. Ne yapmalıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer