• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Para & Ekonomi

İşsiz bir insan hayatta ne kaybeder? (Sayfa 2)

ByCıLız
ByCıLız Takip Et
Master Yaş: 37
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
34
Yapay Zekaya Sor
İşsiz bir insan hayatta ne kaybeder?
Cevapla
İş Soruları Para Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
8 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

64

Cevap

72

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • sonruhbükücü
    sonruhbükücü Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33 , eic 55%
    +1 yıl

    Çevreni değiştirirsen sen de değişirsin. Korkularinin üzerine gitmeye çalış

    1
    0 Yorumla
  • pamukpremses79
    pamukpremses79 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Aman işlilerde bir bok kazanamıyor evlense işe git gel kadın evde çocık bakar anxa gecinmeye dönmeye çalısıypz biyere falan nah gideriz

    3
    0 Yorumla
  • gamersihirdar
    gamersihirdar Takip Et
    Xper 2 Yaş: 28
    +1 yıl

    Sen nereden geçiniyosun kardeş bu yaşında halen annenden babandan para mı alıyorsun? Yoksa devletten maaş mı?

    1
    4 Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Bu yaşıma kadar parasız yaşadım ailemle yaşıyorum gelirim masrafım yok hep evdeyim zaten hiç dışarı çıkmıyorum senelerdir böyle yaşıyorum

      Yorumla
    • anormal_degilim
      anormal_degilim
      +1 yıl

      serbetli bu para yagiyo cok zengin

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      parasız yaşıyorum diyorum ailemin durumu yok bende çalışmadım hiç hep parasız yaşadım ailemden de alacak param yok almam zaten hep evdeyim masrafsız yaşıyorum bu yaşıma kadar evde durdum hiç gezmedim bile hayatımda

      Yorumla
    • Aşknerdesin35
      Aşknerdesin35
      +1 yıl

      Kaç kardeşsiniz bro? Evde tekmi duruyon hep?

      Yorumla
  • neslitükenmişerkek_-
    neslitükenmişerkek_- Takip Et
    Yoda Yaş: 45 , eic 31%
    +1 yıl

    Bir şey kaybetmiş sayılmazsın gençsin bir yerden başla

    1
    0 Yorumla
  • Anubisian
    Anubisian Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25
    +1 yıl

    Sence yaptığın doğru birseyse devam et ama biraz düşün kariyer, ilişki, eğlence vs senin için daha iyi

    1
    0 Yorumla
  • Hohenlimburger1071
    Hohenlimburger1071 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 32%
    +1 yıl

    Bir yaştan sonra çalışmak zor olur gir bir işe çalış

    1
    0 Yorumla
  • _GerdekBasan_ u
    _GerdekBasan_ Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 35%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 839 cevap paylaştı.

    1 lira dahi kazanmadan nası yaşadın peki annen baban sağ mı

    1
    0 Yorumla
  • Ze_us
    Ze_us Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl

    yapma bunu, yapmammmm

    İşsiz bir insan hayatta ne kaybeder?
    1
    0 Yorumla
  • Metehan99
    Metehan99 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 48
    +1 yıl

    Bence hiçbirşey ama evlenme bence sen, sen kaybetmemişsin ama evlendiğin kaybedebilir bekarlık sultanlıktır.

    1
    0 Yorumla
  • Pennywise35
    Pennywise35 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 48%
    +1 yıl

    Hayatta kaybettin ama farkındasın hiç değilse. Zararın neresinden dönsen kardır. Çalışmaya başlayabilir böylece kendini işe yarar hissedebilirsin

    0
    1 Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Ben 15 20 senedir farkındayım ama senelerce düzelemedim istemeyerek evde durdum hâlâ istesem de evden çıkamıyorum bu bir korku var aşamadım gençliğim evde geçti heba oldu hâlâ çıkamıyorum senelerdir neler çekiyorum kimse anlayamaz

      Yorumla
  • BLGNYS
    BLGNYS Takip Et
    Xper 2 Yaş: 40
    +1 yıl

    Sen yaşamıyosunki zaten hayatta degilsin yani ve bu yaşına kadar baba parası yediysen o babayada anaya helal olsun nediyim

    1
    0 Yorumla
  • FlyOnly
    FlyOnly Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Kendi sorunuzu kendiniz cevaplamışsınız. Kısacası, çok şey kaybeder.

    1
    0 Yorumla
  • SuU_perisi_
    SuU_perisi_ Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    Bence doktora git arkadaş falan edin gez dolaş vs vs

    1
    1 Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Ben bu yaşıma kadar böyle yaşadım evden dışarı çıkamıyorum korkuyorum sosyal olamıyorum çok pasif çekingen kaldım

      Yorumla
  • Asil_kadinnn
    Asil_kadinnn Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 51%
    +1 yıl

    Öncelikle tedavi olmalısın geri kalan ömrünü böyle geçirme

    1
    22 Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Tedavisi yok bunun

      Yorumla
    • Asil_kadinnn
      Asil_kadinnn
      +1 yıl

      Elbette var asosyalsin ve bunu yenebilirsin

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Çekingen utangaç içe dönük sessiz pasif korkak özgüvensiz asosyal ve güçsüzüm

      Yorumla
    • Asil_kadinnn
      Asil_kadinnn
      +1 yıl

      Bunların hepsini bir uzman yardımıyla asabilirsin

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Bu yaştan sonra aşsam ne olur hayata geç kalmışım gençliğim boşa geçmiş çürümüşüm

      Yorumla
    • Asil_kadinnn
      Asil_kadinnn
      +1 yıl

      Hala nefes alabiliyorsan hiçbir şey için geç değil. Millet 60 yaşından sonra çocuğuyla beraber üniversite okuyor.

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Tamam da yaşıtlarımla kıyasla beni aradaki farkı görürsün anlarsın zaten ben 30 yaşındayım ama 0 dan ibaretim

      Yorumla
    • Asil_kadinnn
      Asil_kadinnn
      +1 yıl

      Kendini başkalarıyla kiyaslamayi birakmalisin önce. Evet hayatta geride kalmış olabilirsin. Ama herkesin hayat öyküsü apayridir. Ben de yaşıtlarıma göre çok çok ondeyim ama bunu dert etmiyorum. Önemli olan nefes almak. Hala nefes alabiliyorsan dusunebiliyorsan saglikliysan hiçbir şey için geç değil. Seni teselli etmek için söylemiyorum. Tüm samimiyetimle soyluyorum

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Haklısın ama söz konusu benim yani ben bu yaşıma kadar hayatımda hiçbir şey başaramadım kazanamadım yaşayamadım yaşamayı bile beceremedim bu yaşıma kadar kendimi eve kapattım hayattan kopuk yaşadım insan olmayı insan gibi yaşamayı beceremedim

      Yorumla
    • Asil_kadinnn
      Asil_kadinnn
      +1 yıl

      Bir otuz seneyi böyle gecirmissin bir otuz seneyi daha butun bunların farkında olarak böyle gecirmek aptallık olmaz mı?

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Ben çocukluğumdan belli istemeyerek böyle yaşadım zaten hep farkındayım senelerdir farkındayım mesela 15 yaşında da aynıydım 15 sene önce de boyle dert yanıyordum 30 oldum hala değişemedim

      Yorumla
    • Asil_kadinnn
      Asil_kadinnn
      +1 yıl

      Hayata geç kalmadn hala sagliklisin ve dusunebiliuorsun çok büyük değişimlere gerek yok ufak tefek biselerden başla gerisi çorap söküğü gibi gelicektir

      Yorumla
    • Asil_kadinnn
      Asil_kadinnn
      +1 yıl

      Kendini başkalarıyla kiyaslamayi birakmalisin öncelikle. Herkesin öyküsü ayrıdır ve seyrinin ne zaman değişeceği belli olmaz..

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Bende adım atacak cesaret özgüven yok 10 15 20 sene önce de korkaktım özgüvensizim adım atamıyordum 30 oldum hâlâ adım atamıyorum korkuyorum

      Yorumla
    • Asil_kadinnn
      Asil_kadinnn
      +1 yıl

      Neden korkuyorsun

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Dışardan sokaktan insanlardan toplumdan çalışmaktan gezmekten herşeyden

      Yorumla
    • Asil_kadinnn
      Asil_kadinnn
      +1 yıl

      Sana zarar vermelerinden mi başka biseyden mi

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Sadece insanlardan değil dışardan sokaktan yoldan canlı cansız herşeyden havadan topraktan sudan herşeyden korkuyorum bu yüzden evden dışarı çıkmadan yaşıyorum

      Yorumla
    • Asil_kadinnn
      Asil_kadinnn
      +1 yıl

      İşte bu yüzden diyorum tedavi olmalisin diye

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Bunun tedavisi yok çocukken destek alsaydım düzelirdim ama bu yaştan sonra düzelemem imkansız bundan eminim kendimin farkındayım

      Yorumla
    • Asil_kadinnn
      Asil_kadinnn
      +1 yıl

      Herşeyin çaresi var baştan kesip atma

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Bu yaştan sonra benden adam olmaz düzelemem sanmıyorum evde çürümeye mahkumum işsiz parasız asosyal bekar kalmayı hak ettim

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bişeyleri yapmak zorunda olmalıydın yoksa kendi kendine harekete geçmek çok zor

    1
    4 Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Adim atamıyorum harekete geçemiyorum korkuyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bende öyleyim yapmam gereken şeyleri bile yapmıyorum çok tembelim sorumsuzum ama sürekli bu hayatın içinde kalmak istemiyorum bu yüzden üniversite okudum zorla da olsa direndim çok kötü anlar yaşadım ama hepsi geçiyor bak pismanlık geçmiyor şu an çok geç kaldim ama içimde hep bir umut var birgün olacak diye hayallerim

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      İnşaallah hayallerine gerçekleşir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Inşallah senin de..

      Yorumla
  • Yauz0732
    Yauz0732 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Öncelikle yaşama sevincini. Kendini suçlamaya başladın.
    Yüz hattın sürekli değişken ancak genelde 😤😑😞😶 böylesin. Herşeye tepkisiz kalıyorsun. Bir de ana baban yanında yaşıyorsan, katmerli stres

    0
    0 Yorumla
  • metin1616
    metin1616 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    +1 yıl

    Doğruysa cok cok yanindaki insanlar para yok diye gider onu kay beder

    1
    0 Yorumla
  • Amakafamıznassıgüzel
    Amakafamıznassıgüzel Takip Et
    Master Yaş: 33
    +1 yıl

    Hiçbir şey için geç değil bence, bir yerden başlamalısın.

    1
    0 Yorumla
  • Ece5592
    Ece5592 Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    Birsey kaybetmedin bence her insan calisip sosyal biri olmak zorunda degil.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ailene iş yemek temizlik anlamında yardım da etmiyorsan batarsın güzel kardeşim

    1
    0 Yorumla
  • Ahmethsrv3411
    Ahmethsrv3411 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    +1 yıl

    Para. Ben de işsizim ve evdeyim ama açık öğretim okuyorum

    1
    0 Yorumla
  • radyasyonlugtcontası
    radyasyonlugtcontası Takip Et
    Xper 4 Yaş: 37
    +1 yıl

    paraya değer vermeyen koca yürekli adam kız olsa parasız verir helal olsun

    1
    0 Yorumla
  • sacclina
    sacclina Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 34%
    +1 yıl

    Nasil geciniyorsun evdem cikmiyorsan

    1
    5 Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Geçinmiyorum bu yaşıma kadar parasız yaşadım hep evde durdum masrafım yok

      Yorumla
    • sacclina
      sacclina
      +1 yıl

      Evde dursan bile yiyip icmiyor musun kardesim sacma sacma konusma

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Ailemle yaşıyorum ama masrafım yok bu yaşıma kadar parasız yaşadım ne var bunda anlamıyorum param olmadı hiç

      Yorumla
    • sacclina
      sacclina
      +1 yıl

      Anladik hic paran olmadi her cumlenin sonuna nokta koyar gibi yaziyorsun.
      Gurur mu duyuyorsun anlamiyorum ki sdsf
      Sen hayatta ne kaybeder diye sormussun da direk hayati kaybetmissin. es gecmissin yasamayi.

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Farkındayım zaten hayatta hep kaybettim evde çürüdüm hayatı hiç yaşamadım görmedim yaşıtlarım neler yaşadı ben 0 dan ibaretim

      Yorumla
  • Naberbebeyim
    Naberbebeyim Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 50%
    +1 yıl

    İlk maaşın sevincini beybi🤦🏻

    1
    7 Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Sen yaşadın mi o sevinci

      Yorumla
    • Naberbebeyim
      Naberbebeyim
      +1 yıl

      Evet beybi

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Bu yaşta mı nasıl yani

      Yorumla
    • Naberbebeyim
      Naberbebeyim
      +1 yıl

      Yani bir işte çalışıp maaşımı kazandığım oldu ama daha okuduğum mesleğe sahip olmadım. Olunca ilk maaş sayılır mı bilmiyorum ama insanı çok mutlu eder yılların emeğinin karşılığını sonuçta. Uğrunda ter döktüğün meyveyi yemek güzeldir. Bu sevinci yaşayabilmen dileği ile beybi💃🏻

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Anlamıyorum zaten herkes 18 yaşlarında çalışıyo para kazanıyor maaş alıyor ben 30 oldum daha çalışıp para kazanamadım maaşım olmadı bu yaştan sonra da olmaz zaten

      Yorumla
    • Naberbebeyim
      Naberbebeyim
      +1 yıl

      Ümitsizliğe kapılmaya gerek yok. Ara bulursun elbet🤷🏻

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      30 yaşına kadar iş bulamamış biri 30 dan sonrada bulamaz

      Yorumla
  • anoniiiiim34
    anoniiiiim34 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29 , eic 60%
    +1 yıl

    Geçimini nasıl sağladın bu yaşına kadar?

    1
    3 Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Parasız yaşadım hâlâ parasız yaşıyorum

      Yorumla
    • anoniiiiim34
      anoniiiiim34
      +1 yıl

      Bir işi girip çalış ekonomin ve ruhende senin için iyi olur ☺️

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Bu yaşıma kadar iş bulup çalışamadım bu yaştan sonra da zor çünkü kimse işe almaz bu yaşta hiç çalışmamış birini

      Yorumla
  • Mck99
    Mck99 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 42%
    +1 yıl

    Nasıl geçiniyosun merak ettim işsiz parasız?

    1
    2 Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Parasız yaşıyorum işte masrafım yok

      Yorumla
    • Mck99
      Mck99
      +1 yıl

      Kira? Cep telefonu faturası? Yeme içme? Kıyafet bakım? Ulaşım? Nasıl yaşıyosunki sen anlamadım

      Yorumla
  • 111rose111
    111rose111 Takip Et
    Master Yaş: 35
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 758 cevap paylaştı.

    kazandığı olmamıştır ki kaybetsin

    1
    17 Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Aynen hiçbir şey kazanamadım ki

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      seni sürekli bu tarz sorularla görüyorum ve inandırıcı gelmemeye başladın

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      İnanma bir insanın işsiz asosyal olması imkansız sanıyorsunuz herhalde

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      bir insanın işsiz asosyal olması imkansız değil ama bir insanin sürekli bu tarz sorular sorarak neyi amaçladığı duygu sömürüsü mu yapmaya çalıştığı dikkat mı çekmeye çalıştığı bunlar belirsiz

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Ben 6 senedir sitedeyim ve hep bu sorunlarımı paylaşıyorum soruyorum bunda ne var anlamadım ben sadece sorunlarımı paylaşıyorum

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      sonra ne oluyor?

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Hicbir şey olmuyor kimse anlamıyor beni zaten herkes yargılıyor herkes trol diyor bunda trol bir durum yok zaten insanı bir sorun ama yaşamayan anlayamaz işte boşver

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      anlasalar ne olacak
      neyi bekliyorsun
      herşey 'sen'inle başlar
      sen kendin için harekete geçmedikten sonra kimse senin için kılını kipirdatmaz
      üzgünüm bu dünya böyle, acımasız..

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Ben hayata karşı güçsüz zaid korkak yetersiz kaldım evden dışarı çıkmaya bile korkuyorum

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      kimse seni yemicek korkma

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Demesi kolay yaşamayan anlayamaz bilemez ben çocukluğumdan belli bu sorunu yaşıyorum bu yaşıma kadar aşamadım aşamıyorum da iyice kapandım hatta

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      psikoloğa gitmen lazım

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Psikolog ne yapacak bu yaştan sonra bence faydası olmaz çocuk olsaydım olurdu ama bu yaştan sonra olmaz

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      tamam olmaz o zaman otur yerinde o evden çıkma
      sen çözüm bulmak da istemiyorsun
      tuhafsin

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Anlamıyorsun beni kimse anlamıyor dışarı çıkamıyorum diyorum

      Yorumla
    • Aşknerdesin35
      Aşknerdesin35
      +1 yıl

      Yauw adam kafadan kontak işte ailesiyle konuşcan ailesi ikna etcek çocuklarını psikologa yolliycak hepsi bu... Benimde bir arkadaşım vardı hatta kankam evin tek erkek çocuğu birde kızkardeşi var iki kardeşler çocuk 88 doğumlu hayatında hiç işe girmemişti son 3 senedir biyere girdi düzenli çalışıyo evlenmeyide düşünüyor kız bulsa evlencek

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      @Aşknerdesin35 😕😕

      Yorumla
  • karameleeeek
    karameleeeek Takip Et
    Yoda Yaş: 28
    +1 yıl

    Direkt hayatını kaybeder

    1
    4 Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Hâlâ yaşıyorum

      Yorumla
    • karameleeeek
      karameleeeek
      +1 yıl

      Yakındır

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Ne yakındır

      Yorumla
    • Ahmethsrv3411
      Ahmethsrv3411
      +1 yıl

      Ölüm demek istiyor her halde

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Neyine inat ediyorsun hala zamanina cok oneri verdim ha bire ayni terane

    2
    2 Yorumla
    • scorpiongirl429
      scorpiongirl429
      +1 yıl

      aynen daha once bana da denk geldi, troll mu ne anlamadim gitti..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hicbir sey icin gec degil adim atmali troll degil

      Yorumla
  • 2207b_b
    2207b_b Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Bende bu saçma salak bir troll soru ya.

    1
    16 Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Hayır değil gerçek

      Yorumla
    • 2207b_b
      2207b_b
      +1 yıl

      Ya tabi

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Yemin ederim doğru 30 yaşındayım bu yaşıma kadar işsiz parasız eve kapalı asosyal yaşadım

      Yorumla
    • Ahmethsrv3411
      Ahmethsrv3411
      +1 yıl

      Bycılız Milleti kandırıyorsan sen kaybedersin

      Yorumla
    • 2207b_b
      2207b_b
      +1 yıl

      Öyle yasam sürmek imkansız atma boşuna da yemin etme olacak iş değil yani anladın mı peki telefonnkullaniyirsun faturanı nasıl ödüyorsun ya da paket nasıl yapabiliyorsun ne bilim sigara içiyorsan ihtiyacın falan olmuyor mu vence palavra hepsi ve troll dikkat çekmek amaclı yorum artırma amaçlı

      Yorumla
    • Aşknerdesin35
      Aşknerdesin35
      +1 yıl

      Ben inanıyorjm gerçek hayatta çevremde öyle biri denk gelmişti adama yıllarca babası bakıyo evde oturuyo 29 yaşında ilk defa işe giiriyo ordada bir gün çalışıp işi bırakıyo

      Yorumla
    • 2207b_b
      2207b_b
      +1 yıl

      Yok be kardesim bu soru sahibi yalan söylüyor öyle olabilir ama bu soru sahibi herkese aynı cevapları yazıyor ve çok basit cümleler duygu sömürüsü gibi şeyler yapıyor

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Yemin ederim doğru 30 yaşındayım bu yaşıma kadar işsiz asosyal eve kapalı yaşadım bunda trollük ne var anlamadım

      Yorumla
    • Aşknerdesin35
      Aşknerdesin35
      +1 yıl

      Sana öyle geliyor ya niye duygu sömürcek amacı ne olabilir ki..30 yaşı geç bir yaş değil hem o yaşa kadar işsiz kalabilir ne var bunda bende 25 yaşına kadar adam akıllı iş bulamasım 5 aydan fazla biryerde çalışamadım adım tembele çıktı sülalede ama çok şükür 4 yıldır çalıştığım bir yer var düzenim oturdu ev aldım araba aldım durumum yerinde çok şükür bende 25 yaşına kadar hayata geç kaldım çalışmamam gereken yerlerde vakit kaybettim

      Yorumla
    • Ahmethsrv3411
      Ahmethsrv3411
      +1 yıl

      Ne diyelim Allah bilir. Ayrıca adam işsizim, asosyalim demiş, faturayı, sigarayı ödemekle ne alakası var. Asosyal insan sokağa çıkmıyo mu hiç?

      Yorumla
    • 2207b_b
      2207b_b
      +1 yıl

      Sokağa çıkmadığını söyledi yazdı burda dışarı çıkamıyormuş

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Evet hiç çıkamıyorum dışarı hep evdeyim

      Yorumla
    • Ahmethsrv3411
      Ahmethsrv3411
      +1 yıl

      Eve kapalıyım yaşadım deyince hiç çıkmadığı anlamını çıkramadım buradan. Yok artık bu kadarı da var mı ya, dışarı neden çıkmıyosun peki?

      Yorumla
    • Aşknerdesin35
      Aşknerdesin35
      +1 yıl

      Ya benimde bir kuzenim vardı eskiden PlayStation başından kalkmazdı 24 saat oynardı o geldi şimdi aklıma 🤣🤣🤣ama neyseki adam işe girdi evlendi vesayre şimdi bu adamda böyle tüm gün PlayStation ya da bilgisayar oyunları oynayan asosyal birşyse evden dışarı çıkmaz tabi babası bakıyodur oğluna tek çocuktur falan

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Ne alaka ya herkesin hayatı şartları imkanları bir mi bende çalışmak isterdim ama iş bulamadım ve psikolojim bozuk kişiliğim bozuk hayattan bezdim uzun zaman işsiz olunca böyle oldu evden dışarı çıkamıyorum korku oluştu ailemle yaşıyorum ama masrafım yok parasız yaşadım bu yaşıma kadar

      Yorumla
    • Ahmethsrv3411
      Ahmethsrv3411
      +1 yıl

      Ben de pek çıkmıyorum ama ders çalışıyorum diye, arkadaşım da var ama doğrudur her çeşit insan var şu dünyada

      Yorumla
  • Pediatrician
    Pediatrician Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Sorumluluk uğraş sosyal ortam vb herşeyi

    1
    1 Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Aynen hepsini herşeyi kaybettim

      Yorumla
  • stalker55
    stalker55 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Trol soru olduğu belli

    2
    1 Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Değil

      Yorumla
  • Gamzekçk
    Gamzekçk Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    Çoğu şeyi kaybeder herkesin işi olsun

    1
    5 Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      30 yaşına kadar çalışmayarak işsiz parasız yaşayarak çok şey kaybettim zaten

      Yorumla
    • Gamzekçk
      Gamzekçk
      +1 yıl

      Kazanmaya bak

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Artık çok geç kaldım geri kaldım hayata karşı yenik düştüm

      Yorumla
    • Gamzekçk
      Gamzekçk
      +1 yıl

      Böyle düşünme sağlık olsun yeter

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Sağlığım da bozuldu

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Nasıl geçinebildin bunca zaman

    1
    3 Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Parasız yaşadım hep evde durdum hiç dışarı çıkmadım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      O evin elektriği suyu ekmeği her şryi para ama

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Ailemle yaşıyorum ama masrafım yok param da yok

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ne yiyon içiyon baba sırtından mı geçiniyon

    1
    6 Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Parasız yaşıyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kıyamam zor ya gel benle yasa neresi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ya askere de mi gitmedin sen bak ben bayan başıma küçük yaştan beri tarlalarda çapa herşey yaptım okul harçlığım çıksın diye ailemin durumu hiç yoktu hiç bir zaman pes etmedim okutmayacaklardı kocaya vereceklerdi naparım ne ederim diye hiç düşünmedim Allah büyüktür dedim deli gibi ders. Çalıştım çok güzel bölüm kazandım ve şu an çok güzel rahat işim var ailem arkamda durmadığı için pişman herkes gurur duyuyor sigaraya vardı babamın parası bana yoktu üniversite okuyup hem çalıştım hem okudum asık oldum çok acı çektim pes etmedim çünkü bütün duyguları tattım ağlamak üzülmek sevmek sevilmek hepsinden ders aldım ben şimdi hem aileme bakıyorum hem kardeşimi okutuyorum hem mesleğimi yapıp hayat kurtarıyorum ben bir doktor olarak hayatını hiç sağlıklı görmedim bir an önce psikiyatrige git arkadasım var yönlendireyim böyle olmaz İnan ki yani demem o ki herşey için geç değil hayata başla ön yargılarını yık şöyle hafifle bir

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Doğma büyüme Ankarada yaşıyorum daha Ankaranin bile hiçbir yerini bilmiyorum hiç gezmedim eğlenmedim ben 30 yaşına kadar bomboş yaşadım hayatımda hiçbir şey başaramadım kazanamadım yaşayamadım yaşamayı beceremedim beceremiyorum hayata uyumsuzum çocukken çok utangaç çekingen içe dönük sessiz pasif özgüvensiz biriydim kendimi aşamadım açılamadım ve hep eve kapalı yaşadım hep hayattan kopuk yaşadım çocukluğum gençliğim hep evde geçti 30 yaşındayım 10 20 sene önce nasılsam hâlâ aynıyım evde çürüyorum hayatı hiç yaşamadım görmedim hicbir şey bilmiyorum cahilim hiç çalışamadım evden dışarı çıkamadım hala dışarı çıkamıyorum korkuyorum askere gittim 8 sene oldu geleli ama 8 senedir hep evdeyim askerden önce de aynıydım hâlâ aynıyım bende genç yaşta çalışmak gezmek sosyal olmak istedim ama başaramadım evden çıkamadım 10lu 10li yaşlarım evde geçti hayata geç kaldım hayatı kaçırdım gençliğim boşa geçti hep mutsuz yaşadım benimde ailem fakir hiç maddi durumu olmadı bende hep parasız masrafsız yaşadım zaten hatta benim senelerdir çalışmama aileme destek olmam bile lazımdı ama ne kendime ne de aileme hiç faydam hayrım olmadı adam olamadım evde yaşlanıyorum ama kendimden nefret ederek yaşıyorum intihar ederim yakında

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sacmalama intihar çözüm değil

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Yaşamayı beceremeyen hayata uyum sağlayamayan yaşamdan umudu kalmayan biri ne yapar ki

      Yorumla
  • oguzhans0303
    oguzhans0303 Takip Et
    Master Yaş: 27
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 303 cevap paylaştı.

    Kardeş sen askere gittin mi seni

    1
    13 Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
    • oguzhans0303
      oguzhans0303
      +1 yıl

      Nasıl yaptın askerliği sen korkmuşsundur çünkü baya özgüvensiz duruyorsunuzda
      Kaçmışsındır firar etmişsindir belki

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      15 yaptim geldim 8 sene oldu

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      15 ay

      Yorumla
    • oguzhans0303
      oguzhans0303
      +1 yıl

      Nasıl bu kadar içine kapanıksın o zaman

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Çocukluktan geliyor

      Yorumla
    • oguzhans0303
      oguzhans0303
      +1 yıl

      Askerlik nasıl geçti baya ezilmişsindir belki

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Aynen ezildim

      Yorumla
    • oguzhans0303
      oguzhans0303
      +1 yıl

      Yav sen bizle dalga geçiyon kardeş ya

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Askerde dayak bile yedim komutanlardan

      Yorumla
    • oguzhans0303
      oguzhans0303
      +1 yıl

      Kardeş askerde madamı adam ederler
      Ama sen hala madamsın neden

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Öyle bişey yok ya askerden sonra hayat kaldığı yerden devam ediyor

      Yorumla
    • oguzhans0303
      oguzhans0303
      +1 yıl

      Demekki sana bişey kazandırmamış askerlik
      Karakterle alakalı durum o zaman böyle gelmişsin böyle gidersin

      Yorumla
  • Pisi-cik2
    Pisi-cik2 Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 33%
    +1 yıl

    Göreceli bir sey belki de cok seu kazanmışsindır

    1
    0 Yorumla
  • lPikachuu
    lPikachuu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 75%
    +1 yıl

    Umutlarını kaybeder😏

    1
    0 Yorumla
  • 000bambam000
    000bambam000 Takip Et
    Yoda Yaş: 39
    +1 yıl

    hiçbirşey, paralı kölelik eksik oluversin

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ailen sana hiçbir şey demiyor mu

    1
    3 Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Diyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kendin çalış para kazan falan

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Bu yaşıma kadar çalışamadım işte çalışmaktan korkuyorum

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Antidepresan kullanıyor musun?

    1
    1 Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Hayır

      Yorumla
  • I_Run_Each_Team_2
    I_Run_Each_Team_2 Takip Et
    Guru Yaş: 28
    +1 yıl

    Ekonomik özgürlüğün olmaz, para, kadın vs vs

    1
    0 Yorumla
  • Goodygirl
    Goodygirl Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 34%
    +1 yıl

    İtibar

    1
    3 Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      İtibar zaten 0

      Yorumla
    • Goodygirl
      Goodygirl
      +1 yıl

      Peki neden çalışmıyorsun?

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Bu yaşıma kadar iş bulamadım çalışamadım mesleğim yok biraz da kişilik olarak yetersizim yani özgüvensiz çekingen sessiz biriyim kendimi eve kapattım hep

      Yorumla
  • fakebanshe
    fakebanshe Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    +1 yıl

    neden yasiyon

    1
    1 Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Yaşamayı beceremiyorum zaten

      Yorumla
  • kesşovu
    kesşovu Takip Et
    Yoda Yaş: 25
    +1 yıl

    Para

    1
    3 Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Bu yaşıma kadar parasız yaşadım zaten

      Yorumla
    • kesşovu
      kesşovu
      +1 yıl

      Nefes almak para abi nasıl yaşıyon

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Ben bu yaşıma kadar parasız yaşadım ailemle yaşıyorum ama asosyalim hep evdeyim masrafım yok hiç dışarı çıkmadan yaşadım

      Yorumla
  • albydrop
    albydrop Takip Et
    Yoda Yaş: 48
    +1 yıl

    Sabun fabrikasına hammadde lazım 👍

    1
    0 Yorumla
  • ByAtEti
    ByAtEti Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    Iş, para ve sosyallik

    1
    0 Yorumla
  • respectemir
    respectemir Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    ıstedıgım hayat bu ıste
    #emirhancankir1

    2
    0 Yorumla
  • Hayanasınıya
    Hayanasınıya Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    Nasil yasiyosun

    1
    15 Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Eve kapalı asosyal parasız yaşıyorum gençliğim de tamamen böyle geçti hep evdeyim

      Yorumla
    • Hayanasınıya
      Hayanasınıya
      +1 yıl

      Kimle

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Ne kimle

      Yorumla
    • Hayanasınıya
      Hayanasınıya
      +1 yıl

      Yasiyosun

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Ailemle kimle olacak

      Yorumla
    • Hayanasınıya
      Hayanasınıya
      +1 yıl

      Hi kizmiyolar mi

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Senelerdir kızıyorlar

      Yorumla
    • Hayanasınıya
      Hayanasınıya
      +1 yıl

      Alismissin ve bu soru daha oncede soruldu sanki gecen yil.!

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Neye alıştım 6 senedir burda soruyorum böyle sorular

      Yorumla
    • Hayanasınıya
      Hayanasınıya
      +1 yıl

      Rahatliga.

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      İşsiz parasız asosyal eve kapalı yaşamak gençliğimi böyle geçirmek rahatlık mı hayatımı hiç yaşayamadım evde geçti ömrüm

      Yorumla
    • Hayanasınıya
      Hayanasınıya
      +1 yıl

      Disari cik.

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Dışarı çıkamıyorum Ben çıkabilseydim senelerce eve kapalı yaşamazdım gençliğimi evde geçirmezdim

      Yorumla
    • Hayanasınıya
      Hayanasınıya
      +1 yıl

      Niye hapismisin

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Bilmem demekki eve hapis yaşıyorum evde çürüyorum evde kaldım dışarıya uyumsuzm

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    istediklerini alamaz başkasına muhtaç olur

    1
    0 Yorumla
  • esrayilmaz0123
    esrayilmaz0123 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    +1 yıl

    Git köprüden atla

    2
    4 Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Korkuyorum sen at beni

      Yorumla
    • esrayilmaz0123
      esrayilmaz0123
      +1 yıl

      😀 😀 😀 Bulursam

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Daha yüksek garantili biyerden at beni

      Yorumla
    • esrayilmaz0123
      esrayilmaz0123
      +1 yıl

      😀 😀

      Yorumla
  • dreamscapee
    dreamscapee Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    +1 yıl

    Kendini deli yaptın deli

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Zamanla herşeyini kaybedersin

    1
    0 Yorumla
  • Son_Soru_Bükücü
    Son_Soru_Bükücü Takip Et
    Xper 6 Yaş: 110 , eic 32%
    +1 yıl

    Ağla asosyal veled

    1
    0 Yorumla
  • sᴇʀsᴇʀɪkalbim
    sᴇʀsᴇʀɪkalbim Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 36%
    +1 yıl

    Kendini

    1
    0 Yorumla
  • Ahmet7555
    Ahmet7555 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 29
    +1 yıl

    Hibirşey için geç değil

    1
    0 Yorumla
  • MrAtakan
    MrAtakan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 55%
    +1 yıl

    Hayallerini...

    1
    0 Yorumla
  • DOĞANISEVİYORUM5048
    DOĞANISEVİYORUM5048 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    +1 yıl

    Aşki bence

    2
    1 Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Ne anlamadım

      Yorumla
  • selinersay
    selinersay Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Hayatını

    1
    2 Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Aynen hayatımı kaybettim

      Yorumla
    • maksatsohbet61
      maksatsohbet61
      +1 yıl

      sevgilin var mı

      Yorumla
  • önemsizbirinsan
    önemsizbirinsan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Allah rahmet eylesin

    2
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (16)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Para & Ekonomi > Sorular > İşsiz bir insan hayatta ne kaybeder?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

İşsiz bir insan dünya genelinde nasıl geçinebiliyor? 13 cevap verildi
İşi olmayanlar hayatina nasil devam ediyor? 7 cevap verildi
İşsiz olanlar durum ne iş bulan var mı? 7 cevap verildi
Bir insan ne kadar süre ile işsiz kalır? 21 cevap verildi
Torna nasıl meslek para var mı ilerde işsiz kalma gibi bir durumu olur mu? 1 cevap verildi
Aynı Gün İşsiz Kalınca Ne Yapılır? 8 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Çocuk yuvası, bakım evi ve hastanedeki hastaları ziyeret ediyor musunuz, halinize şükür içinde misiniz?
  • Dolgun kalçaları sadece erkekler mi seviyor?
  • İlk aşk mı, son aşk mı?
  • Öfken yükseldiğinde aslında neye ihtiyacınız olur?
  • Hatice Ö.'nün 'Kapalılar imha edilsin' sözü ifade özgürlüğü mü nefret söylemi mi?
  • Kadınlar her zaman haklı mıdır?
  • Kendinde en çok sevdiğin şey nedir?
  • Dünya basını Türkiye’nin elenişini böyle gördü, peki ya sizce? 🇹🇷⚽
  • Sevdiğin insan için değişir misin?
  • Saçlarınızın neye ihtiyacı var?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨