AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
72Cevap
Çevreni değiştirirsen sen de değişirsin. Korkularinin üzerine gitmeye çalış
Aman işlilerde bir bok kazanamıyor evlense işe git gel kadın evde çocık bakar anxa gecinmeye dönmeye çalısıypz biyere falan nah gideriz
Sen nereden geçiniyosun kardeş bu yaşında halen annenden babandan para mı alıyorsun? Yoksa devletten maaş mı?
Bu yaşıma kadar parasız yaşadım ailemle yaşıyorum gelirim masrafım yok hep evdeyim zaten hiç dışarı çıkmıyorum senelerdir böyle yaşıyorum
serbetli bu para yagiyo cok zengin
parasız yaşıyorum diyorum ailemin durumu yok bende çalışmadım hiç hep parasız yaşadım ailemden de alacak param yok almam zaten hep evdeyim masrafsız yaşıyorum bu yaşıma kadar evde durdum hiç gezmedim bile hayatımda
Kaç kardeşsiniz bro? Evde tekmi duruyon hep?
Bir şey kaybetmiş sayılmazsın gençsin bir yerden başla
Sence yaptığın doğru birseyse devam et ama biraz düşün kariyer, ilişki, eğlence vs senin için daha iyi
Bir yaştan sonra çalışmak zor olur gir bir işe çalış
1 lira dahi kazanmadan nası yaşadın peki annen baban sağ mı
yapma bunu, yapmammmm
Bence hiçbirşey ama evlenme bence sen, sen kaybetmemişsin ama evlendiğin kaybedebilir bekarlık sultanlıktır.
Hayatta kaybettin ama farkındasın hiç değilse. Zararın neresinden dönsen kardır. Çalışmaya başlayabilir böylece kendini işe yarar hissedebilirsin
Ben 15 20 senedir farkındayım ama senelerce düzelemedim istemeyerek evde durdum hâlâ istesem de evden çıkamıyorum bu bir korku var aşamadım gençliğim evde geçti heba oldu hâlâ çıkamıyorum senelerdir neler çekiyorum kimse anlayamaz
Sen yaşamıyosunki zaten hayatta degilsin yani ve bu yaşına kadar baba parası yediysen o babayada anaya helal olsun nediyim
Kendi sorunuzu kendiniz cevaplamışsınız. Kısacası, çok şey kaybeder.
Bence doktora git arkadaş falan edin gez dolaş vs vs
Ben bu yaşıma kadar böyle yaşadım evden dışarı çıkamıyorum korkuyorum sosyal olamıyorum çok pasif çekingen kaldım
Öncelikle tedavi olmalısın geri kalan ömrünü böyle geçirme
Tedavisi yok bunun
Elbette var asosyalsin ve bunu yenebilirsin
Çekingen utangaç içe dönük sessiz pasif korkak özgüvensiz asosyal ve güçsüzüm
Bunların hepsini bir uzman yardımıyla asabilirsin
Bu yaştan sonra aşsam ne olur hayata geç kalmışım gençliğim boşa geçmiş çürümüşüm
Hala nefes alabiliyorsan hiçbir şey için geç değil. Millet 60 yaşından sonra çocuğuyla beraber üniversite okuyor.
Tamam da yaşıtlarımla kıyasla beni aradaki farkı görürsün anlarsın zaten ben 30 yaşındayım ama 0 dan ibaretim
Kendini başkalarıyla kiyaslamayi birakmalisin önce. Evet hayatta geride kalmış olabilirsin. Ama herkesin hayat öyküsü apayridir. Ben de yaşıtlarıma göre çok çok ondeyim ama bunu dert etmiyorum. Önemli olan nefes almak. Hala nefes alabiliyorsan dusunebiliyorsan saglikliysan hiçbir şey için geç değil. Seni teselli etmek için söylemiyorum. Tüm samimiyetimle soyluyorum
Haklısın ama söz konusu benim yani ben bu yaşıma kadar hayatımda hiçbir şey başaramadım kazanamadım yaşayamadım yaşamayı bile beceremedim bu yaşıma kadar kendimi eve kapattım hayattan kopuk yaşadım insan olmayı insan gibi yaşamayı beceremedim
Bir otuz seneyi böyle gecirmissin bir otuz seneyi daha butun bunların farkında olarak böyle gecirmek aptallık olmaz mı?
Ben çocukluğumdan belli istemeyerek böyle yaşadım zaten hep farkındayım senelerdir farkındayım mesela 15 yaşında da aynıydım 15 sene önce de boyle dert yanıyordum 30 oldum hala değişemedim
Hayata geç kalmadn hala sagliklisin ve dusunebiliuorsun çok büyük değişimlere gerek yok ufak tefek biselerden başla gerisi çorap söküğü gibi gelicektir
Kendini başkalarıyla kiyaslamayi birakmalisin öncelikle. Herkesin öyküsü ayrıdır ve seyrinin ne zaman değişeceği belli olmaz..
Bende adım atacak cesaret özgüven yok 10 15 20 sene önce de korkaktım özgüvensizim adım atamıyordum 30 oldum hâlâ adım atamıyorum korkuyorum
Neden korkuyorsun
Dışardan sokaktan insanlardan toplumdan çalışmaktan gezmekten herşeyden
Sana zarar vermelerinden mi başka biseyden mi
Sadece insanlardan değil dışardan sokaktan yoldan canlı cansız herşeyden havadan topraktan sudan herşeyden korkuyorum bu yüzden evden dışarı çıkmadan yaşıyorum
İşte bu yüzden diyorum tedavi olmalisin diye
Bunun tedavisi yok çocukken destek alsaydım düzelirdim ama bu yaştan sonra düzelemem imkansız bundan eminim kendimin farkındayım
Herşeyin çaresi var baştan kesip atma
Bu yaştan sonra benden adam olmaz düzelemem sanmıyorum evde çürümeye mahkumum işsiz parasız asosyal bekar kalmayı hak ettim
Bişeyleri yapmak zorunda olmalıydın yoksa kendi kendine harekete geçmek çok zor
Adim atamıyorum harekete geçemiyorum korkuyorum
Bende öyleyim yapmam gereken şeyleri bile yapmıyorum çok tembelim sorumsuzum ama sürekli bu hayatın içinde kalmak istemiyorum bu yüzden üniversite okudum zorla da olsa direndim çok kötü anlar yaşadım ama hepsi geçiyor bak pismanlık geçmiyor şu an çok geç kaldim ama içimde hep bir umut var birgün olacak diye hayallerim
İnşaallah hayallerine gerçekleşir
Inşallah senin de..
Öncelikle yaşama sevincini. Kendini suçlamaya başladın.
Yüz hattın sürekli değişken ancak genelde 😤😑😞😶 böylesin. Herşeye tepkisiz kalıyorsun. Bir de ana baban yanında yaşıyorsan, katmerli stres
Doğruysa cok cok yanindaki insanlar para yok diye gider onu kay beder
Hiçbir şey için geç değil bence, bir yerden başlamalısın.
Birsey kaybetmedin bence her insan calisip sosyal biri olmak zorunda degil.
Ailene iş yemek temizlik anlamında yardım da etmiyorsan batarsın güzel kardeşim
Para. Ben de işsizim ve evdeyim ama açık öğretim okuyorum
paraya değer vermeyen koca yürekli adam kız olsa parasız verir helal olsun
Nasil geciniyorsun evdem cikmiyorsan
Geçinmiyorum bu yaşıma kadar parasız yaşadım hep evde durdum masrafım yok
Evde dursan bile yiyip icmiyor musun kardesim sacma sacma konusma
Ailemle yaşıyorum ama masrafım yok bu yaşıma kadar parasız yaşadım ne var bunda anlamıyorum param olmadı hiç
Anladik hic paran olmadi her cumlenin sonuna nokta koyar gibi yaziyorsun.
Gurur mu duyuyorsun anlamiyorum ki sdsf
Sen hayatta ne kaybeder diye sormussun da direk hayati kaybetmissin. es gecmissin yasamayi.
Farkındayım zaten hayatta hep kaybettim evde çürüdüm hayatı hiç yaşamadım görmedim yaşıtlarım neler yaşadı ben 0 dan ibaretim
İlk maaşın sevincini beybi🤦🏻
Sen yaşadın mi o sevinci
Evet beybi
Bu yaşta mı nasıl yani
Yani bir işte çalışıp maaşımı kazandığım oldu ama daha okuduğum mesleğe sahip olmadım. Olunca ilk maaş sayılır mı bilmiyorum ama insanı çok mutlu eder yılların emeğinin karşılığını sonuçta. Uğrunda ter döktüğün meyveyi yemek güzeldir. Bu sevinci yaşayabilmen dileği ile beybi💃🏻
Anlamıyorum zaten herkes 18 yaşlarında çalışıyo para kazanıyor maaş alıyor ben 30 oldum daha çalışıp para kazanamadım maaşım olmadı bu yaştan sonra da olmaz zaten
Ümitsizliğe kapılmaya gerek yok. Ara bulursun elbet🤷🏻
30 yaşına kadar iş bulamamış biri 30 dan sonrada bulamaz
Geçimini nasıl sağladın bu yaşına kadar?
Parasız yaşadım hâlâ parasız yaşıyorum
Bir işi girip çalış ekonomin ve ruhende senin için iyi olur ☺️
Bu yaşıma kadar iş bulup çalışamadım bu yaştan sonra da zor çünkü kimse işe almaz bu yaşta hiç çalışmamış birini
Nasıl geçiniyosun merak ettim işsiz parasız?
Parasız yaşıyorum işte masrafım yok
Kira? Cep telefonu faturası? Yeme içme? Kıyafet bakım? Ulaşım? Nasıl yaşıyosunki sen anlamadım
kazandığı olmamıştır ki kaybetsin
Aynen hiçbir şey kazanamadım ki
seni sürekli bu tarz sorularla görüyorum ve inandırıcı gelmemeye başladın
İnanma bir insanın işsiz asosyal olması imkansız sanıyorsunuz herhalde
bir insanın işsiz asosyal olması imkansız değil ama bir insanin sürekli bu tarz sorular sorarak neyi amaçladığı duygu sömürüsü mu yapmaya çalıştığı dikkat mı çekmeye çalıştığı bunlar belirsiz
Ben 6 senedir sitedeyim ve hep bu sorunlarımı paylaşıyorum soruyorum bunda ne var anlamadım ben sadece sorunlarımı paylaşıyorum
sonra ne oluyor?
Hicbir şey olmuyor kimse anlamıyor beni zaten herkes yargılıyor herkes trol diyor bunda trol bir durum yok zaten insanı bir sorun ama yaşamayan anlayamaz işte boşver
anlasalar ne olacak
neyi bekliyorsun
herşey 'sen'inle başlar
sen kendin için harekete geçmedikten sonra kimse senin için kılını kipirdatmaz
üzgünüm bu dünya böyle, acımasız..
Ben hayata karşı güçsüz zaid korkak yetersiz kaldım evden dışarı çıkmaya bile korkuyorum
kimse seni yemicek korkma
Demesi kolay yaşamayan anlayamaz bilemez ben çocukluğumdan belli bu sorunu yaşıyorum bu yaşıma kadar aşamadım aşamıyorum da iyice kapandım hatta
psikoloğa gitmen lazım
Psikolog ne yapacak bu yaştan sonra bence faydası olmaz çocuk olsaydım olurdu ama bu yaştan sonra olmaz
tamam olmaz o zaman otur yerinde o evden çıkma
sen çözüm bulmak da istemiyorsun
tuhafsin
Anlamıyorsun beni kimse anlamıyor dışarı çıkamıyorum diyorum
Yauw adam kafadan kontak işte ailesiyle konuşcan ailesi ikna etcek çocuklarını psikologa yolliycak hepsi bu... Benimde bir arkadaşım vardı hatta kankam evin tek erkek çocuğu birde kızkardeşi var iki kardeşler çocuk 88 doğumlu hayatında hiç işe girmemişti son 3 senedir biyere girdi düzenli çalışıyo evlenmeyide düşünüyor kız bulsa evlencek
@Aşknerdesin35 😕😕
Direkt hayatını kaybeder
Hâlâ yaşıyorum
Yakındır
Ne yakındır
Ölüm demek istiyor her halde
Neyine inat ediyorsun hala zamanina cok oneri verdim ha bire ayni terane
aynen daha once bana da denk geldi, troll mu ne anlamadim gitti..
Hicbir sey icin gec degil adim atmali troll degil
Bende bu saçma salak bir troll soru ya.
Hayır değil gerçek
Ya tabi
Yemin ederim doğru 30 yaşındayım bu yaşıma kadar işsiz parasız eve kapalı asosyal yaşadım
Bycılız Milleti kandırıyorsan sen kaybedersin
Öyle yasam sürmek imkansız atma boşuna da yemin etme olacak iş değil yani anladın mı peki telefonnkullaniyirsun faturanı nasıl ödüyorsun ya da paket nasıl yapabiliyorsun ne bilim sigara içiyorsan ihtiyacın falan olmuyor mu vence palavra hepsi ve troll dikkat çekmek amaclı yorum artırma amaçlı
Ben inanıyorjm gerçek hayatta çevremde öyle biri denk gelmişti adama yıllarca babası bakıyo evde oturuyo 29 yaşında ilk defa işe giiriyo ordada bir gün çalışıp işi bırakıyo
Yok be kardesim bu soru sahibi yalan söylüyor öyle olabilir ama bu soru sahibi herkese aynı cevapları yazıyor ve çok basit cümleler duygu sömürüsü gibi şeyler yapıyor
Yemin ederim doğru 30 yaşındayım bu yaşıma kadar işsiz asosyal eve kapalı yaşadım bunda trollük ne var anlamadım
Sana öyle geliyor ya niye duygu sömürcek amacı ne olabilir ki..30 yaşı geç bir yaş değil hem o yaşa kadar işsiz kalabilir ne var bunda bende 25 yaşına kadar adam akıllı iş bulamasım 5 aydan fazla biryerde çalışamadım adım tembele çıktı sülalede ama çok şükür 4 yıldır çalıştığım bir yer var düzenim oturdu ev aldım araba aldım durumum yerinde çok şükür bende 25 yaşına kadar hayata geç kaldım çalışmamam gereken yerlerde vakit kaybettim
Ne diyelim Allah bilir. Ayrıca adam işsizim, asosyalim demiş, faturayı, sigarayı ödemekle ne alakası var. Asosyal insan sokağa çıkmıyo mu hiç?
Sokağa çıkmadığını söyledi yazdı burda dışarı çıkamıyormuş
Evet hiç çıkamıyorum dışarı hep evdeyim
Eve kapalıyım yaşadım deyince hiç çıkmadığı anlamını çıkramadım buradan. Yok artık bu kadarı da var mı ya, dışarı neden çıkmıyosun peki?
Ya benimde bir kuzenim vardı eskiden PlayStation başından kalkmazdı 24 saat oynardı o geldi şimdi aklıma 🤣🤣🤣ama neyseki adam işe girdi evlendi vesayre şimdi bu adamda böyle tüm gün PlayStation ya da bilgisayar oyunları oynayan asosyal birşyse evden dışarı çıkmaz tabi babası bakıyodur oğluna tek çocuktur falan
Ne alaka ya herkesin hayatı şartları imkanları bir mi bende çalışmak isterdim ama iş bulamadım ve psikolojim bozuk kişiliğim bozuk hayattan bezdim uzun zaman işsiz olunca böyle oldu evden dışarı çıkamıyorum korku oluştu ailemle yaşıyorum ama masrafım yok parasız yaşadım bu yaşıma kadar
Ben de pek çıkmıyorum ama ders çalışıyorum diye, arkadaşım da var ama doğrudur her çeşit insan var şu dünyada
Sorumluluk uğraş sosyal ortam vb herşeyi
Aynen hepsini herşeyi kaybettim
Trol soru olduğu belli
Değil
Çoğu şeyi kaybeder herkesin işi olsun
30 yaşına kadar çalışmayarak işsiz parasız yaşayarak çok şey kaybettim zaten
Kazanmaya bak
Artık çok geç kaldım geri kaldım hayata karşı yenik düştüm
Böyle düşünme sağlık olsun yeter
Sağlığım da bozuldu
Nasıl geçinebildin bunca zaman
Parasız yaşadım hep evde durdum hiç dışarı çıkmadım
O evin elektriği suyu ekmeği her şryi para ama
Ailemle yaşıyorum ama masrafım yok param da yok
Ne yiyon içiyon baba sırtından mı geçiniyon
Parasız yaşıyorum
Kıyamam zor ya gel benle yasa neresi
Ya askere de mi gitmedin sen bak ben bayan başıma küçük yaştan beri tarlalarda çapa herşey yaptım okul harçlığım çıksın diye ailemin durumu hiç yoktu hiç bir zaman pes etmedim okutmayacaklardı kocaya vereceklerdi naparım ne ederim diye hiç düşünmedim Allah büyüktür dedim deli gibi ders. Çalıştım çok güzel bölüm kazandım ve şu an çok güzel rahat işim var ailem arkamda durmadığı için pişman herkes gurur duyuyor sigaraya vardı babamın parası bana yoktu üniversite okuyup hem çalıştım hem okudum asık oldum çok acı çektim pes etmedim çünkü bütün duyguları tattım ağlamak üzülmek sevmek sevilmek hepsinden ders aldım ben şimdi hem aileme bakıyorum hem kardeşimi okutuyorum hem mesleğimi yapıp hayat kurtarıyorum ben bir doktor olarak hayatını hiç sağlıklı görmedim bir an önce psikiyatrige git arkadasım var yönlendireyim böyle olmaz İnan ki yani demem o ki herşey için geç değil hayata başla ön yargılarını yık şöyle hafifle bir
Doğma büyüme Ankarada yaşıyorum daha Ankaranin bile hiçbir yerini bilmiyorum hiç gezmedim eğlenmedim ben 30 yaşına kadar bomboş yaşadım hayatımda hiçbir şey başaramadım kazanamadım yaşayamadım yaşamayı beceremedim beceremiyorum hayata uyumsuzum çocukken çok utangaç çekingen içe dönük sessiz pasif özgüvensiz biriydim kendimi aşamadım açılamadım ve hep eve kapalı yaşadım hep hayattan kopuk yaşadım çocukluğum gençliğim hep evde geçti 30 yaşındayım 10 20 sene önce nasılsam hâlâ aynıyım evde çürüyorum hayatı hiç yaşamadım görmedim hicbir şey bilmiyorum cahilim hiç çalışamadım evden dışarı çıkamadım hala dışarı çıkamıyorum korkuyorum askere gittim 8 sene oldu geleli ama 8 senedir hep evdeyim askerden önce de aynıydım hâlâ aynıyım bende genç yaşta çalışmak gezmek sosyal olmak istedim ama başaramadım evden çıkamadım 10lu 10li yaşlarım evde geçti hayata geç kaldım hayatı kaçırdım gençliğim boşa geçti hep mutsuz yaşadım benimde ailem fakir hiç maddi durumu olmadı bende hep parasız masrafsız yaşadım zaten hatta benim senelerdir çalışmama aileme destek olmam bile lazımdı ama ne kendime ne de aileme hiç faydam hayrım olmadı adam olamadım evde yaşlanıyorum ama kendimden nefret ederek yaşıyorum intihar ederim yakında
Sacmalama intihar çözüm değil
Yaşamayı beceremeyen hayata uyum sağlayamayan yaşamdan umudu kalmayan biri ne yapar ki
Kardeş sen askere gittin mi seni
Evet
Nasıl yaptın askerliği sen korkmuşsundur çünkü baya özgüvensiz duruyorsunuzda
Kaçmışsındır firar etmişsindir belki
15 yaptim geldim 8 sene oldu
15 ay
Nasıl bu kadar içine kapanıksın o zaman
Çocukluktan geliyor
Askerlik nasıl geçti baya ezilmişsindir belki
Aynen ezildim
Yav sen bizle dalga geçiyon kardeş ya
Askerde dayak bile yedim komutanlardan
Kardeş askerde madamı adam ederler
Ama sen hala madamsın neden
Öyle bişey yok ya askerden sonra hayat kaldığı yerden devam ediyor
Demekki sana bişey kazandırmamış askerlik
Karakterle alakalı durum o zaman böyle gelmişsin böyle gidersin
Göreceli bir sey belki de cok seu kazanmışsindır
Umutlarını kaybeder😏
hiçbirşey, paralı kölelik eksik oluversin
Ailen sana hiçbir şey demiyor mu
Diyor
Kendin çalış para kazan falan
Bu yaşıma kadar çalışamadım işte çalışmaktan korkuyorum
Antidepresan kullanıyor musun?
Hayır
Ekonomik özgürlüğün olmaz, para, kadın vs vs
İtibar
İtibar zaten 0
Peki neden çalışmıyorsun?
Bu yaşıma kadar iş bulamadım çalışamadım mesleğim yok biraz da kişilik olarak yetersizim yani özgüvensiz çekingen sessiz biriyim kendimi eve kapattım hep
neden yasiyon
Yaşamayı beceremiyorum zaten
Para
Bu yaşıma kadar parasız yaşadım zaten
Nefes almak para abi nasıl yaşıyon
Ben bu yaşıma kadar parasız yaşadım ailemle yaşıyorum ama asosyalim hep evdeyim masrafım yok hiç dışarı çıkmadan yaşadım
Sabun fabrikasına hammadde lazım 👍
Iş, para ve sosyallik
ıstedıgım hayat bu ıste
#emirhancankir1
Nasil yasiyosun
Eve kapalı asosyal parasız yaşıyorum gençliğim de tamamen böyle geçti hep evdeyim
Kimle
Ne kimle
Yasiyosun
Ailemle kimle olacak
Hi kizmiyolar mi
Senelerdir kızıyorlar
Alismissin ve bu soru daha oncede soruldu sanki gecen yil.!
Neye alıştım 6 senedir burda soruyorum böyle sorular
Rahatliga.
İşsiz parasız asosyal eve kapalı yaşamak gençliğimi böyle geçirmek rahatlık mı hayatımı hiç yaşayamadım evde geçti ömrüm
Disari cik.
Dışarı çıkamıyorum Ben çıkabilseydim senelerce eve kapalı yaşamazdım gençliğimi evde geçirmezdim
Niye hapismisin
Bilmem demekki eve hapis yaşıyorum evde çürüyorum evde kaldım dışarıya uyumsuzm
istediklerini alamaz başkasına muhtaç olur
Git köprüden atla
Korkuyorum sen at beni
😀 😀 😀 Bulursam
Daha yüksek garantili biyerden at beni
😀 😀
Kendini deli yaptın deli
Zamanla herşeyini kaybedersin
Ağla asosyal veled
Kendini
Hibirşey için geç değil
Hayallerini...
Aşki bence
Ne anlamadım
Hayatını
Aynen hayatımı kaybettim
sevgilin var mı
Allah rahmet eylesin