Arkadaşlar ilk 20 binden öğrenci alan isimli bir devlet üniversitede Bilgisayar Mühendisliği okuyorum.2. sınıfa geçtim bu sene. Bölümü seçerken gelecekte iş imkani yüksek olması ve maddi olarak iyi getirisi olması beni burayı seçmeye itti.
1. sınıfta bölüm derslerinden 2 tanesinde kaldım ve gerçekten çok ağır zor ödevler veriliyor. Ödevlerin birisini yapamazsan diğerlerini yapman çok daha zor ve genelde yapılamıyor. Ben de bu ödevleri yapmaya calışıp yapamayanlardanım. Kodlamayı sevmiyorum (bunda ödevleri yapamamın etkisi büyük) ve bölümümde mutsuzum. Yatay geçiş için ilk 16 binde yer alan bir hukuk fakültesine başvuru yaptım ama geçip geçmemekte kararsızım. Sizce ne yapmalıyım?
Çok fazla hukuk mezunu olduğu için ailem sıcak bakmıyor bölümüme devam etmemi istiyor ancak gerçekten çok sıkıntılı mutsuz günler geçirdim. Moralim çok bozuk. Tavsiyelerinizi bekliyorum
1. sınıfta bölüm derslerinden 2 tanesinde kaldım ve gerçekten çok ağır zor ödevler veriliyor. Ödevlerin birisini yapamazsan diğerlerini yapman çok daha zor ve genelde yapılamıyor. Ben de bu ödevleri yapmaya calışıp yapamayanlardanım. Kodlamayı sevmiyorum (bunda ödevleri yapamamın etkisi büyük) ve bölümümde mutsuzum. Yatay geçiş için ilk 16 binde yer alan bir hukuk fakültesine başvuru yaptım ama geçip geçmemekte kararsızım. Sizce ne yapmalıyım?
Çok fazla hukuk mezunu olduğu için ailem sıcak bakmıyor bölümüme devam etmemi istiyor ancak gerçekten çok sıkıntılı mutsuz günler geçirdim. Moralim çok bozuk. Tavsiyelerinizi bekliyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar