Olay şu ben bunla 1 aydir whatsappda konusuyorum , hoslanmaya basladim cok tatli sempatik biri kendi can sıkıntısından benle konusuyormus gibi geliyor erkekler anlarsiniz siz konusmalarindan benle oylesine mi konusuyo sizce? Neden hep deger verdiklerim bana boyle yapiyor... Ayni sehirdreyiz bana pazartesi sali bulusalim demisti aradan iki gun gectj sali bulusalimmi dedim yok isim var dedi bir hafta full doluymus sonra bakariz dedi. Kendi cagirincada ben gitmiyicem. Mesajlarima genelde saatler sonra cevap veriyor , iyi geceler diyip cevrimici oluyor Yardim edin yine uzulmek istemiyorum 😭
Canım yazıcaklarımda kırılmamanı rica ediyorum erkekler boşluktayken böyle davranır veya bir kac kızla konusuyordur sana yazmaya vakit bulamiyordur veya muhabbeti daha iyi olan kizla konusuyordur surekli ama kırılma tekrar soyluyorum dogrular ileride sana deger verip uzulmemeni isticek birinin cikicagina eminim💕
1
8 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bende suphelendim bundan. Cunku bana acikca sunu yazmisti , saat 11 , biraz video izleyip kusu sevip yatarim heralde iyi geceler dedi. Sonra baktim saat gece 1 hala cevrimici , bana senden baskasiyla konusnuyorum demisti halbuki
Her dedigine inanmicaksin su an yapicagin sey ne biliyo musun ustune dusme sana yazdiginda yaz napiyosun ne ediyosun deme eger neden boyle davraniyosun derse ne hissettigimi anliyo musun de eminim sana gelicek
Oyle yapmistim bu fotosunu attigim gun o yuzden konustuk iste. Ben mesaj atmisti iki gun yazmadim ona hic o bisey yazmadi bana iki gun boyunca , sonra ben mesaj attim dayanamayip
Değer vermiyor. Bunu resmen hissettiriyor zaten. Seni istese emin ol uykusu gelse bile direnir. Benim sevgilim sabah erken işe gitmesine rağmen saatlerce konusurdu ve öyle zaman olurdu ki uykuya kalırdı telde. Tabii o adam şimdi kocam oldu :)
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
😢 Peki ne yapmami tavsiye edersin Şu an beynim calismiyor
Guveniyorsan git. Adam gibi adam diyebiliyorsan git. Erkekler gormedikleri kadınla aşkı uzatmayi sevmezler. Sen baglanmissin ama onun için bu durum çekici gelmiyor.
Bence kalbinden geçene inanmalı ve kendi kararlarınla hareket etmelisin.
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Kalbimden gecen sey ona daha cok baglanmami sagliyor , bana deger vermiyorsa daha da cok baglanmak eninde sonunda beni uzecek bilemiyorum napicagimi akil danismak icin sormustum slruyu
Ya o yazdıkça ya o hatırladıkça yaz çünkü o şimdi saten o yazıyor o beni önemsiyor ben başkasıyla konuşsan daha iyi sini bulma çabasına girer çünkü sen onun elindesin seviyorsun düşünüyordun yazıyorsun bu da onun yararına olan birşey. Ben olsam yazmam ne zaman yazarsa o zaman ama hemende yazman biraz zaman geçtikden sonra zaten çaresiz kalıp sana dönücektir eğer başka birisi yoksa hayatında.
Boşver sen kendini ona bu kadar açma güçlü ol yazma da o yazmadan. Başka şeylerle ilgilen sitede soru cevapla falan ama yüz verme böyle kendine bağlayıp sonra çekilen tiplere
Zamanında bana da böylesi denk gelmişti. Geç yazmalar, seni küçümsemesi, alaycı konuşması vs. Boyle davranışlar sana da yapılıyorsa sal gitsin. Sen ondan daha iyilerine layıksın karşına daha iyileri çıkar merak etme.