Okuduğum bölümün küçümsenme sebebi ne olabilir?

Açıktan Hukuk ve büro sekreterliği okuyorum büyükler okuduğum bölümü soruyorlar söylüyorum bu sefer kucumsuyorlar yok boş bölüm yok okuyup ne olacaksin anlam veremiyorum takmışlar okuduğum bölüme neden böyle yapıyorlar acaba? İsteyerek okuduğum bir bölüm ama böyle yorumlar alinca moralim bozuluyor ve içimden bölümümu değiştirme istegi geliyoe onlar için de okumuyorum ama yani bu kadar kucumsenecek ne var? Arkadaşlar 😒
Okuduğum bölümün küçümsenme sebebi ne olabilir?
Cevapla