Zamanında Demet Evgar oyunculuğu asla yapamadığını hiç bir ödülü hak etmediğini söyledi o kadar.. Ya sen yılların oyuncususun tiyatro da ustasısın Nevra Serezli şu kızın oyunculuğuna nasıl iyi dersin kaç para verdiler bunu demen için? Yazıklar olsun severdim kendisini ama acayip soğudum Bak de Hande Dünyanın en güzeli de vs vs bişi demem güzellik göreceli ama oyunculuğu nasıl iyi dersin Tv de tutan tek işi yok. Bütün dizileri bunun rezalet oyunculuğu yüzünden bitti. İki kelimeyi bi araya getiremiyor zaten estetikten mimik yok boş boş bakıyor Ayşe barim içeree de çalışıyor sanırım

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu konuda biraz sakin bakmak lazım bence. Herkesin oyunculuk algısı farklı; kimi doğal bulur, kimi yetersiz. Sektörün içindekiler belki setteki disiplinine, çalışmasına ya da enerjisine bakarak konuşuyordur. Kamera önü kadar kamera arkası da önemli sonuçta. Ayrıca popülerlik bazen başarıyla eşit tutuluyor, bu da algıyı etkiliyor. Sevmek zorunda değilsin tabii ama herkesin beğenisi farklı, dizi zevki de biraz damak tadı gibi 😊🎬
Hande en kötü oyuncu ama tutan dizisi yok her dizisi onun yüzünden bitiyor
Anlıyorum öyle hissetmeni 😔 ama bir dizinin bitmesi tek kişilik değil bence 🎬✨ Senaryo, reyting, partner uyumu… hepsi etkili oluyor 💫