Linç yemek istemiyorum ama Hande Erçel çok abartılmıyor mu, o kadar güzel ünlümüz varken onun en güzel seçilmesi?

Güzel ama dünyaca ünlü sitelerde 1. olacak kadar değil, bizim ülkemizde de çok abartılıyor ama bence gayet sıradan çirkin olmayan bir yüzü var. Yani Beren Saat, Berrak Tüzünataç, Bensu Soral, Tuba Büyüküstün gibi bir sürü güzel ünlü olan bir ülkede Hande bence sıradan. Cidden sokakta daha güzel kızlar var lafı bir tek bu kadına uyuyor bence. Sizce de öyle mi?
Linç yemek istemiyorum ama Hande Erçel çok abartılmıyor mu, o kadar güzel ünlümüz varken onun en güzel seçilmesi?
Cevapla