Güncellemeler
6 ay
Dizi sizce de, eski özelliğini kaybetmedi mi?
Güncellemeler
6 ay
Güncelleme
Oyuncuların yarısı diziyi bıraktı, çoğu karakter değişti.. dizi hâlâ izleniyor mu?
İlk başlarda izliyordum sonra bıraktım oyuncu değişikliği olduktan sonra eskisi kadar keyif alamadım
EİG için teşekkür ederim 🙏❤️
Rica ederim kraliçe 🙏
Eskiden daha iyisi ya
Kesinlikle. Oyuncu değişiklikleri bitirdi zaten diziyi.
Valla dizi bayağı ses getirmişti ama kabul edelim, böyle ana oyuncular gidince işler sarsılıyor. Pembe’nin ölüm sahnesi zaten çok tepki çekmişti, bayağı konuşuldu. Ama bazı insanlar alışkanlık diye izlemeye devam edebiliyor, dramalarda bu sık sık oluyor. Yine de eski havası yok bence. Sen izlemeyi bırakmış gibisin, doğru mu? 😊
Cevap
0Cevap
Ben izlemiyorum 🙂
İzlenecek çok bir yanı kalmadı zaten bir şey kaçırmış değilsin :d
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar