Çizgi Filmleri Neden Özlüyoruz?

Çünkü bazı karakterler bize sadece çocukluğumuzu değil, unuttuğumuz duyguları da hatırlatır. Ayrıca çocukluğumuzu da özlüyoruz ister istemez diye düşünüyorum.
Çizgi Filmleri Neden Özlüyoruz?
Güncellemeler
1 yıl
Kafam güzel resmen iki cümle biraz karman çorman olmuş 😅
Çizgi Filmleri Neden Özlüyoruz?
Cevapla