Şimdiki Çizgi Filmler Neden Çok Kötü?

Ben Y kuşağıyım, 1998-2007 yılları arasında çok çizgi film izledim. Benim zamanımda gösterilen çizgi filmler çok güzeldi a, mk. Pokemon, Digimon, Beyblade, Yugioh, Taş Devri, Jetgiller, ve Ninja Kaplumbağalar sevdiğim çizgi film dizileriydi ve hepsi efsaneydi. Kanalları geçerken bazen Carton Network ve Minikago kanallarına kısaca bakıyorum, günümüzde gösterilen çizgi filmler benim zamanımdakilere kıyasla çok berbat ve kötü durumda. Günümüz çizgi filmlerinde kalitede kalmamış, saçma ve boş içerikler var. Niye günümüzde kaliteli çizgi film yapılamıyor ki?

Şimdiki Çizgi Filmler Neden Çok Kötü?
Cevapla