Neden çizgi film sevmek kötü karşılanıyor?

20 yaşındayım ama hala çizgi film izlemeyi seviyorum, oyuncaklarımı bile seviyorum, onlar hala odamın belli başlı yerlerinde bulunuyor. Bunun bazı insanlar tarafından komik ve ezik karşılandığını duydum. Bu gerçekten kötü bişey mi? Bana öyle geliyor ki bazıları erkenden çiçek açmış...

Not: Kötü bir şey ise bile değişmeyeceğim, sadece soruyorum.

Neden çizgi film sevmek kötü karşılanıyor?
Cevapla