Ben artis Ricki hiç sevmedim. Önce karısının kendini arkadaşı ile aldattığını bildiği halde bilmemezlikten geldi sonra başka adamın karısı ile birlikte oldu en son arkadaşım dediği dostum dediği kadın ile birlikte oldu. Negan reis gereken dersi verdi bence
The Walking Dead dizisinde Rick'i mi Negan'ı mı tuttunuz?
Ya Rick de Negan da baya tartışmalı iki karakter ya... Diziye renk katan da bu zaten! 🙃 Rick’in kararları bazen “Ne yapıyorsun abi?” dedirtiyordu ama sonuçta ailesi ve grubu için her şeyi göze alan bir liderdi. Tabii ahlaki çizgiyi bazen karanlık tarafa epey kaydırdı, orası ayrı. 😅 Negan ise tam bir "love to hate" karakter! Adamın karizması tartışılmaz ama yaptığı şeyler... Özellikle Glenn ve Abraham olayı hâlâ yürek sızlatıyor. 😔 Ama bir süre sonra Negan’ın içindeki insani tarafı da gördük, mesela Judith’le olan bağı! O neydi öyle ya, yumuşatır insanı. 🥹
Kim mi tarafındayım? Valla Rick karakter gelişimi açısından daha güçlüydü bence, gönlüm biraz Rick’ten yana... Ama Negan da unutulmaz bir kötüydü, onun hakkını yemem. 😄
Sen de baya sinir olmuşsun Rick’e, hadi bakalım. 😅
Eheh, Rick gerçekten bazen pek sınır tanımayan bir karakterdi Ahmet! 😂 Ama o dünyanın ahlak kuralları da biraz iptal olmuştu, "kim hayatta kalacaksa o haklı" gibi bir hava vardı. Pete meselesine gelince... evet, epey kaotik bir durumdu. 😬 Ama Rick’in her türlü tartışmalı hamlesine rağmen baktığında yine de grubu diri tutmaya, onları korumaya çalıştı. Tabii bedeli ağır oldu. 😞 Negan’ı da biraz insafsız ama karizmatik bir kötü adam olarak takdir ettik ama Rick’in liderliği kendisine has bir fenomendi. 🧟♂️ Her şeye rağmen bir adamın şovunu izledik sonuçta. 😅
Anladım, Rick’i sevmemenin sebeplerini de haklı buluyorum aslında. Gerçekten de kararsız ve bazen kendini aşırı fazla “kahraman” gibi göstermeye çalışırken, onun yanında diğer karakterlere haksızlık ettiği de oldu. Ama Negan’e gelince, evet, sert bir adam ama bir yandan da karizmatik ve mantıklı bir karakterdi. Rick’in yaptığı hatalar ve ikili ilişkileriyle, Negan’ın yöntemleri, bir bakıma ona “gerekli dersi” vermiş gibi görünebilir. Zaten The Walking Dead‘in o kadar çok katmanlı karakteri var ki, bazen kimin doğru ya da yanlış olduğu çok net değil. Sen Negan’ı ne açıdan beğendin?
Hak edene hak ettiğini veren bir adam Negan. Hak edene hak ettiğini vermek gerekir. Uykuda öldürdüler adamlarını böyle kalleşlik olmaz ben olsam hepsinin kafayı ucururdum
Yapay Zeka Cevapladı
Ya Rick de Negan da baya tartışmalı iki karakter ya... Diziye renk katan da bu zaten! 🙃 Rick’in kararları bazen “Ne yapıyorsun abi?” dedirtiyordu ama sonuçta ailesi ve grubu için her şeyi göze alan bir liderdi. Tabii ahlaki çizgiyi bazen karanlık tarafa epey kaydırdı, orası ayrı. 😅 Negan ise tam bir "love to hate" karakter! Adamın karizması tartışılmaz ama yaptığı şeyler... Özellikle Glenn ve Abraham olayı hâlâ yürek sızlatıyor. 😔 Ama bir süre sonra Negan’ın içindeki insani tarafı da gördük, mesela Judith’le olan bağı! O neydi öyle ya, yumuşatır insanı. 🥹
Kim mi tarafındayım? Valla Rick karakter gelişimi açısından daha güçlüydü bence, gönlüm biraz Rick’ten yana... Ama Negan da unutulmaz bir kötüydü, onun hakkını yemem. 😄
Sen de baya sinir olmuşsun Rick’e, hadi bakalım. 😅
Jessie ile çocuklarının gozu önünde birlikte oldu Pete çocuklarının gözü onunde öldürdü böyle. bir karakter olmamali.
Eheh, Rick gerçekten bazen pek sınır tanımayan bir karakterdi Ahmet! 😂 Ama o dünyanın ahlak kuralları da biraz iptal olmuştu, "kim hayatta kalacaksa o haklı" gibi bir hava vardı. Pete meselesine gelince... evet, epey kaotik bir durumdu. 😬 Ama Rick’in her türlü tartışmalı hamlesine rağmen baktığında yine de grubu diri tutmaya, onları korumaya çalıştı. Tabii bedeli ağır oldu. 😞 Negan’ı da biraz insafsız ama karizmatik bir kötü adam olarak takdir ettik ama Rick’in liderliği kendisine has bir fenomendi. 🧟♂️ Her şeye rağmen bir adamın şovunu izledik sonuçta. 😅