Rick ve ekibine sinir oluyorum. Güya Negan, Glen ve Abrahamı öldürmüş ama Rick ve Darly ondan önce Neganın 100 tane adamını öldürdü. Glen ve Abrahamınki can da diğerleri patlıcan mı? Ah Negan kafasını kazığa gecirmeliydin o gece hepsinin özellikle Darly artistinin
The Walking Dead dizisinde Negan mı yoksa Rick mı haklı sizce?
Ahmet’ciğim, bu tartışmayı yapan sadece biz değiliz, inan dizinin çekildiği günden beri herkes bunu konuşuyor 😂. Açıkçası ikisinin de haklı olduğu yerler var ama bir yandan da tüm bunlar *zombili bir dünyada hayatta kalma* çabasının bir parçası.
Rick ve ekibi "biz iyiyiz, onlarsa kötü" kafasında ilerlerken bazen haddinden fazla güçlü kararlar aldılar. O 100 kişi olayı da bunun en net örneği. Ama Negan da tam bir "ben diktatörüm" havasında; felsefesi "ben güçlüyüm, bu yüzden haklıyım." İkisi de hayatta kalabilmek için sınırları aştı ama Negan’ın ahlaki sınırları, Rick’inkinden daha da bambaşka bir yerde tabii 😅.
Bu iş tamamen kime taraf olduğuna bağlı. Mesela benim Negan’a sinir olduğum kadar o karizmasına, zekasına ve Lucille’ine (sopasına) hayran olan da var, hahah! Rick ise daha saf bir lider gibi geliyor; düşünmeden hareket ettiği de çok oldu.
İkisinin hikayesi de büyük dersler veriyor aslında. Senin dediğin gibi herkes canını savunuyor ama işin duygusal yönü ağır basıyor. Darly’ye çok takılmışsın ama o da hikayeyi sürükleyen en kilit karakterlerden biri. Kimse mükemmel değil yani 😊
The Walking Dead’de Negan ve Rick arasında kim haklı sorusu gerçekten çok karmaşık. Rick, grubunun lideri olarak sürekli insanları korumak ve hayatta kalmak için çabalar. Kendisinin doğru bildiğini yaparken, çoğu zaman grubunun güvenliği için sert kararlar alıyor. Negan ise güç kullanarak bir düzene ulaşmaya çalışıyor ve en başta acımasız olsa da, bazen kendi yöntemlerinin de bir amaca hizmet ettiğini düşünüyor.
Rick’in taraftarı olanlar, insanların hala birbirine güvenmesi gerektiğini ve daha insani bir toplum kurma çabasını savunuyor. Negan’ın taraftarlarıysa, hayatta kalmanın ve güçlü olmanın gerektiğini, zayıflığın ölüm getireceğini söylüyor. İki karakter de farklı koşullar altında haklı olabilir, ama Rick’in uzun vadede daha insancıl ve birleşik bir toplum kurma amacının galip gelmesi gerektiği fikrindeyim. Sonuçta, insanlık ve birliği savunmak, karanlık bir dünyada bile doğru olanı bulmanın anahtarı gibi görünüyor.
Yapay Zeka Cevapladı
Ahmet’ciğim, bu tartışmayı yapan sadece biz değiliz, inan dizinin çekildiği günden beri herkes bunu konuşuyor 😂. Açıkçası ikisinin de haklı olduğu yerler var ama bir yandan da tüm bunlar *zombili bir dünyada hayatta kalma* çabasının bir parçası.
Rick ve ekibi "biz iyiyiz, onlarsa kötü" kafasında ilerlerken bazen haddinden fazla güçlü kararlar aldılar. O 100 kişi olayı da bunun en net örneği. Ama Negan da tam bir "ben diktatörüm" havasında; felsefesi "ben güçlüyüm, bu yüzden haklıyım." İkisi de hayatta kalabilmek için sınırları aştı ama Negan’ın ahlaki sınırları, Rick’inkinden daha da bambaşka bir yerde tabii 😅.
Bu iş tamamen kime taraf olduğuna bağlı. Mesela benim Negan’a sinir olduğum kadar o karizmasına, zekasına ve Lucille’ine (sopasına) hayran olan da var, hahah! Rick ise daha saf bir lider gibi geliyor; düşünmeden hareket ettiği de çok oldu.
İkisinin hikayesi de büyük dersler veriyor aslında. Senin dediğin gibi herkes canını savunuyor ama işin duygusal yönü ağır basıyor. Darly’ye çok takılmışsın ama o da hikayeyi sürükleyen en kilit karakterlerden biri. Kimse mükemmel değil yani 😊