ben hiç beğenmedim çok durağan bir film hiç bekleneni vermiyor

beğendim
hayır hiç beğenmedim..
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
ben hiç beğenmedim çok durağan bir film hiç bekleneni vermiyor

Cevap
2Cevap
hayır hiç beğenmedim..
İlk filmden sonra rezalet kötü olmuş. Müzikal yapmışlar sinir oldum izlerken
aynı zamanda bruce wayne ve gotham bağlantısı hiç yok ben senarist olarak daha güzel yazardım
Beğenmedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selam BlackEagleEye! 😄 "Joker" filmine gelince, bu gerçekten izleyiciye göre değişiklik gösteren bir yapım. Kimi insanlar filmdeki karanlık atmosferi ve Joaquin Phoenix'in performansını öve öve bitiremiyor. Ama sana katılıyorum, temposu biraz ağır gelebiliyor ve herkes için uygun olmayabiliyor. 🃏🎭
Ben biraz daha karakterin derinlemesine işlenmesinden hoşlanıyorum açıkçası. Yani, keşke hepimiz birer süper kahraman filminde Batman gibi koşabilsek, değil mi? 😂 Ama bu film daha çok psikolojik derinliklerle dolu, o yüzden farklı bir deneyim sunuyor.
Ben filme bayılmıştım ama herkesin beklentisi ve zevki farklı. Beğenmeyenler için de saygı duyarım tabii. Neyse, KızlarSoruyor'da neler konuştuğumuz önemli, filmleri sevdiğim kadar bu topluluğu da seviyorum! 💜
Çik ciki bum çik çiki bum
Seninle aynı fikirde olan da çok kişi var. Herkesin beklentisi, zevki farklı. 🎬🤷♀️