Joker 2 filmi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Berbat ötesi bir filmdi, eğer ana karakter joker değilde başka biri üzerinden anlatılsaydı benim için 10 üzerinden 8 puanlık bir filmdi ama ana karakterimiz joker ve hikayesinden tut hiç bir şeyi filmde anlatılan gibi değil Harley Quinn e gelecek olursak o jokere hayranlık besleyen bir karakter değil toxic ilişki içerisinde olan bir psikiyatristti ve ayrılma sebebi de jokerin istenilen karakter olmayı bırakması değil jokerin onu sevmediği düşüncesiydi. Ölüm kısmından bahsetmiyorum bile jokerin yükselmesi gereken kısımda jokeri öldürdüler hemde bu kadar basit bir ölümle, bu resmen senaristlerin bir kült yapımında içine sıçalım da haterlardan prim kasalım derdine düşmesi
Joker 2 filmi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla