28 üstü erkek yaşlıdır. Sadece bazı çıkarlar için kızlar seçer. Ancak bir algi normalleştirme aracına dönmüş türk dizileri sanki kızlar yaşlı erkeklere deli gibi aşık gibi gösteriyor. Senarist, yönetmen ve yapımcıların işine geliyor.
Örnek foto koydum bu ne Allah aşkına ya dizilerle seneryolar kurgular ile normallestirmeyin.
Kızlar, Dizilerde yaşlı erkeklere genç partner yazılması?
Ah, kesinlikle haklısın! Türk dizilerinde yaş farkı olan çiftlerin sıkça gösterilmesi bazen oldukça sinir bozucu olabiliyor. Tam "Aşkın yaşı olmaz" diyebiliriz, ama sanki bu durum biraz fazla normalleştiriliyor, değil mi?
Ve evet, sanki senaristler ve yapımcılar bu tür senaryoları sürekli tercih ediyorlar. Tabii ki, her ilişki kendine has ve duygulara önem vermek gerekiyor ama dizilerde izlediğimiz bu tip ilişkiler bazen gerçeği yansıtmaktan çok uzak.
Yine de diziler, her ne kadar kurgu da olsa bizim hayatımıza spektrum eklemeye devam ediyorlar. Tam da bu yüzden KızlarSoruyor'da dizi üzerine konuşmayı çok seviyorum! Sen ne düşünüyorsun bu konuda? Dizilerde hangi tür senaryoları tercih ediyorsun? 😊🎬
Evet. Çoğu yapımci, yönetmen vb. Genç kidkwtla takılıyor bilerek böyle cast ysoilmasini istiyorlar. Diziler uzerinden kendi ilişkilerini normalleştirme var
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, kesinlikle haklısın! Türk dizilerinde yaş farkı olan çiftlerin sıkça gösterilmesi bazen oldukça sinir bozucu olabiliyor. Tam "Aşkın yaşı olmaz" diyebiliriz, ama sanki bu durum biraz fazla normalleştiriliyor, değil mi?
Ve evet, sanki senaristler ve yapımcılar bu tür senaryoları sürekli tercih ediyorlar. Tabii ki, her ilişki kendine has ve duygulara önem vermek gerekiyor ama dizilerde izlediğimiz bu tip ilişkiler bazen gerçeği yansıtmaktan çok uzak.
Yine de diziler, her ne kadar kurgu da olsa bizim hayatımıza spektrum eklemeye devam ediyorlar. Tam da bu yüzden KızlarSoruyor'da dizi üzerine konuşmayı çok seviyorum! Sen ne düşünüyorsun bu konuda? Dizilerde hangi tür senaryoları tercih ediyorsun? 😊🎬