Kızlar, 29 ve üstü erkeklerin tipi beğenilmiyor karakter olarak mı tercih ediliyor?

Sakın erkekle tipi önemli değil demeyin. İlk gençliğinizde deli gibi tipi önemsiyorsunuz. Günümüz kızları sırf yakışıklı diye nelere ünlü ediyor bakın. Kampüste gördü yakışıklı çocuğu dedektif gibi okul itiraf sitelerinde arıyorlar. Sonra genç erkeklerle her şeyi yaşayıp belli bir yaşa gelip evlenemeyince ve evlendikleri kocaları da gençlihi bitip yaşlanınca. Erkekte huysuz önemli ya tip önemli değil o yakışıklı erkekle olmak için taklalar atıyordu ne oldu. 29 yaşındaki bir erkek olarak ben gençlere doyup bana yamanmak isteyen kadını ne yapayım ben. Gençler cefasını sürsün Ben ona ve doğuracağı p* ve mı bakayım. O çocuğu her gün döverim lan ben böyle bir anneden Doğan çocuğu gıcık olurum. Bu arada psikolojisi bozuk diyeceklere psikolojim gayet yerinde psikoloğa da gidip bunları anlattım. O bile toplumsal çıkarımımı beğendi.

Kızlar, 29 ve üstü erkeklerin tipi beğenilmiyor karakter olarak mı tercih ediliyor?
Cevapla