Kızlar gerçekten düzgün karakteri değil, erkeksilik eksikliği olan erkekleri mi itici buluyoruz?

İtici bulduğumuz düzgün karakter efendi karakter değil erkekte.

Çekmeyen şey erkeksilik eksikliği..

Net olmayan tavır, girişkenlik yokluğu, pasif tavır.

Kötü adamların belirli bir giyim tarzı var hep. Duruşu var.

İyi ama sevgili bulamayan erkeklerinse duruşu bakışı bile yok. Kambur ve silik duruyolar.

Bence bunu bi düşünün..

Güncellemeler
5 ay
KS degistirmis soru baslgini.
Kızlar gerçekten düzgün karakteri değil, erkeksilik eksikliği olan erkekleri mi itici buluyoruz?
Cevapla