Yakışıklı ve karakterli erkeklerin yalnız olması, kızların tipsiz sapık karaktersiz erkeklere kendilerini layık görmesinden mi?

Biraz sert bir soru oldu ama böyle değil mi. Çünkü yakışıklı bir erkek prim yapmazken tipsiz erkekler daima kazanıyor?
Yakışıklı ve karakterli erkeklerin yalnız olması, kızların tipsiz sapık karaktersiz erkeklere kendilerini layık görmesinden mi?
Cevapla