Kızlar neden tüm yakışıklı erkeklere karşı tanımadan bilmeden önyargılı? Yakışıklıların yalnız kalmasına sebep olmuyor mu?

Ne düşünüyorsunuz bınun hakkında sizce?
Kızlar neden tüm yakışıklı erkeklere karşı tanımadan bilmeden önyargılı? Yakışıklıların yalnız kalmasına sebep olmuyor mu?
Cevapla