Güncellemeler
+1 yıl
Param çok olsa uzak durmazdim kizlardan. Veya kötü adam olsaydım yine uzak durmazdim
Güncellemeler
+1 yıl
Paraya önem vermem efendi karakterli erkek severim diyen yalancı kızlar biz bu sözlere inanmiyoruz karnimız tok bu yalanlara. Her kızın aynı olduğu da apaçık belli zaten
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
O yüzden yalnızız neden böyle düşünüyorsunuz? 😂 bizde yakışıklı erkekler için aynı şeyi düşünüyoruz.
Ben tipden degil de param yok o yuzden bakmazlar diye dusunuyom. Bide karakter olarak kizlarin sevmedigi tiplerdenim
Dusunuyoruz işte😑
Bunun parayla alakası yok. Kızlar para seviyor algısını atın artık. Birçok kız sevgilisine para bile veriyor üstüne yeterki sevsin. Nasıl tiplerdensin?
Tek vasfım tipim iyi bu kadar. Yok ya tabi hiç onemli değildir para
Kizlar ya zengin ya da p*c erkekleri tercih ediyor. Bende bu 2 özelliğin hiçbiri yok. 1 i bile olsa tamam da ikisi de yok be
Sana göre öyleyse bişey diyemem😂
Bunu bir tek benden duydugunu sanmiyorum
Gerçekleri bilmek koyuyo ben napiyim... İmkansiz birsey icin uzuluyom canım gibi😑😐
Ben * olmayan, parası olmayan erkekle de oldum. Hepiniz aynısınız öyle olunca da terkediyorsunuz.
S*lak gibi
Yoo kizlarin hepsi ayni.
Hayır değiliz, siz öylesiniz.
Biz iyi kizlara siz kotu adamlari seversiniz
Kizlari*
Kotu adam sevdigini de kanıtladın yazma artik belli ettin kendini
Siz mi iyi kızları seversiniz? Sizde kötü kadınları seviyorsunuz sonra bütün sinirinizi iyi kadınlardan çıkarıyorsunuz. Bence ortak nokta şu kadınlarda erkeklerde kötülere gidiyor. İyiler arada kaynıyor.
Kadinlarda daha fazla kötüleri tercih etme durumu
Uzatma bence belli zaten kimi tercih ettiğin
Abi neden kızıyorsun yav
Neler yapmış kadınlar sana ksmdmdmdmsmd
Biktim artik sizlerden. cok zorsunuz. ne dediginiz yaptiginiz bir değil. Yalancisiniz şeytan gibisiniz
Benim eski sevgililerimden bahsediyorsun anladım
Ağlama. kotu adami tercih ettin bilerek ne olcagi belli zaten degil mi? Adı ustunde kötü.
Kendilerini psikolojik olarak alt hissettikleri için muhtemelen
Benzer kızlarda bu tarz durumlarla karşılaştıkları için
Özgüven eksikliği ve reddedilme korkusu sizde ki
Peki
Sizde ki ne?😂
Sanırım cepte görülmek olabilir
Kizlarda pek gormedim o bana bakmaz diyenini. Ama erkeklerde cok kez rastladim. Acaba kizlar daha mi ozguvenli artik?
Bilmem ben bir erkeği beğensemde açılmazdım yani onun açılmasını isterim
Cogu kiz zaten senin gibi dusunuyor
Sıkılmıyonuz mu bekleye bekleye
Yok karşı taraftan bir adım gelmezse de unutuyorum gidiyor yani
Bu nasil bir inat ya.
Uzuluyorsundur ama
İnatlık değil öyle bir şeye alışkan değilim
Peki anladim.
Ya bad boy işini geçin ya ben bakmam bile öyle bir erkeğe aptallar
Öyledir tabi o yuzden iyi cocuklar yalnız değil mi?
İyi çocuk karşıma çıkmıyor
Cikmalarini istemiyorsundur
Ne kadar istediğimi anlatamam sna o derece yani
Hı öyledir. Niye yalniziz sevgi gormuyoruz diyince de mantikli cvp verebilen yok. Ben inanmiyorum istemez hicbir kiz. İsteseniz yalnizliktan sevgisizlikten ölmezdik. Neyse bb
Her kız aynıysa sorma o zaman allahım ya. Karşına düzgünü çıkmamışsa cesaret edip konuşamamışsan gelip burada herkesi aynı kefeye koyma
İyi de bu kizlar serseri erkek sever cumlesini ilk benden duymamissindir bunu nerdeyse çoğu erkek söyler cunku gercekten her kiz karaktersiz erkek istiyor. Sevilmeyi hakeden taraf halbu ki benim gibiler
Ya ben sevmiyorum hiç öyle erkeği anladın mı konuşuyorum öyleyse bırakıyorum konuşmayı bu kadar. Sen öyle kızları görmüşsün duymuşsun hep demek ki
Ne diyim bu konuda umudumu inancimi kaybettim. Sen dogru soylediysen bile ben inanmiyorum ki bence zaten yalan soyledin
Ben gayet samimiyim oturup seni inandırmaya çalışmıycam. İnanmamaktan kaybediyorsun en başta kendini ona bağlamışsın
Keşke doğru olsa dediklerin ama değil işte. Dogru olsa iyi erkekler yalniz kalmazdi
Bende hep yalnızım iyi olduğum için
Sevgilin olmuştur ki ne yalnizligi?
güzel olmaları olabilir mi acaba
Evet
Cesaretiniz yok
Cirkin kizlar bile egolu. Guzelin yanina yaklasamiyoruz cekiniyoruz napalim
Haklı olabilirsin kendince
Bence tip degil de cok para lazim guzel kizla sevgili olmak icin
Bilmem ama mantıklı düşünce bence %50
Bence %50 den daha düşük ihtimal guzel kiz tarafindan kabul edilmek
Red yemekten korkan kişiler genelde bunu düşünüyor ve bu mantıklı çünki red yiyince kendini ezik hisseder korkmayan kişi der zaten
Umudum inancim yok napiyim
Eğer red yemekten korkuyorsan red yediğin zaman kendini ezik hissedeceksen decam et
Yani haklisin bakmazlar be
Ozguveniniz yook
Reddedildikten sonra ozguven olsa ne yazar sanki😏
Baştan reddedilmeyi kabul etmişsin a q
Evet kabulleniyorum maalesef
Takipçinim bu arada
Ha sensin yine
Evet kanki. Nasilsin?😂😂😂
Iyiyiiiim sen
İyiyim bende