Bu filmi çocukken izlememe rağmen aklımda hep kaldı. Ama adını unutmuştum. Rastgele internette denk geldim ve adını buldum. Bunu izlediğim zaman çok çok küçüktüm 😃 Vay be.. (Filmin adı;Yapay zeka 2001 yapımı film)
😅😅yapay zeka filmini izlemiştim.. güzel film, tabi çocukken bakış açısı değişiyor. Bende küçükken a serbian film i izlemiştim.. filmi izlemediysen izle derim.. biraz tuhaf bi film ama çocukların kesinlikle izlenmesi lazım.. hasar verebilir