Birisi görüşte yaz kış kalmadı hepsi saçma demiş kesinlikle ona katılıyorum artık Türklerin yaptığı dizilerin yazı kışı baharı güzü kalmadı hepsi aynı ve maalesef kötü oldu.
Bu adam aslında doğru şeyler söylüyor ama itici bir yanı da var, belki eleştiri adı altında gömmesi ya da tipi bilmiyoru ama haksız değil
Evet saçmalar, kadınları aşağılıyorlar ama derslerden o kadar sıkıldım ki beynimi yormami gerektirmeyecek yaz dizilerini izleyeceğim bu yaz. Ve hakim dizisi, öğretmen dizisi güzeldi.
Yaz dizilerini sevmiyorum. Zaten yaz kış ayırt etmeye gerek yok maalesef Türk dizileri başarısız genel olarak. Hepsinde entrika var başka bir şey yok dmfög