Bu yılki yaz dizileri neden çok saçma sizce?

Yaz dizileri genelde hep saçma diyeceksiniz ama bana kalırsa öyle değil gelmiş geçmiş en kötü sezon resmen yaa

Duy beni , Ah nerede

Senden daha guzel

Eski diziler deki o tad sahicilik yok mesela kiralık ask , kiraz mevsimi , kaçak gelinler çok cringe geliyo bide bana hele duy beni o ne öyle yaa hayatın tadı yok sizlerede yansımış

Bu yılki yaz dizileri neden çok saçma sizce?
Cevapla