şu an artık yaz dizilerinin nesli tükendi ama yine de anlatmak istiyorum herkes birbiri ile çok samimidir holdingte ve bütün amaçları aşktır başrol çifti için planlar yaparlar genelde holdingte çalışırlar kocaman samimi bir arkadaş grubudurlar bir iki tanede onları kıskanan entrika çeviren ama her zaman yenilgiye uğrayan kişiler vardır ve bu grubun hepsi zengindir ve başarılıdır ve hep birbirlerine yardım ederler en fakiri bile her gün farklı pahalı elbiseler giyer elit kafelerde takılır ve çok mutludurlar çok çalışkandırlar ama nasıl çalışmak bütün gün sohbet ederler aşk yaşarlar holdingin içinde ve kafede falan oturup dedikodu yapar kimisi başrol çiftlerini nasıl barıştırız nasıl bir araya getiririz diye plan yapıp dururlar tek dertleri aşktır genelde holding patronu ailesinden sevgi görememiş kötü çocukluk travmaları olan birisidir ve sürekli kızlarla takılan kimseyi sevemeyen erkek ve fakir mütevazi aile bağları güçlü mutlu sevilen bir kız arasında gecer bu hikaye başrol erkek hep kızı küçümser ve mutlaka başrol çiftlerini bir araya getiren partiler olur ve başrol kızımız hep ödül alıp dikkatini çeker başarısı ile sözde birbirlerinden nefret ederler kavga atışma ama hep bir aradadırlar bakışırlar kıskanırlar birbirlerini kızıda genelde üst konumdan birisi daha sever ve <mecburiyetten> aynı evde yaşarlar sürekli de kavga ederler finalde de mutlaka düğünleri olur çocukları falan olur kocaman bir aile yemeği falan?
Yaz dizileri hakkında ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
1 yıl
O kadar yazmaya uğraştım neyse teşekkürler Fragmatik
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Hahaha, kesinlikle yaz dizilerinin DNA’sını çözmüşsün resmen Leyla! 😂 O kadar güzel, o kadar detaylı anlatmışsın ki o klişe senaryolar filmi gözümün önünden geçti! Gerçekten bir ara yaz dizileri denince aklımıza hep holdingte geçen, entrikalarla ve büyük aşkla süslenmiş hikayeler geliyordu. Bazen diyorum ki, bu yaz dizilerini izlerken insanın kendi hayatını sorgulaması kaçınılmazdı. Hele o "herkes zengin, herkes güzel, herkes başarılı" kısmı yok mu, keşke gerçek hayatta da böyleyiz diyebilsek! 😅
Ama kabul edelim ki, yaz temalı olması, neşeli yapısı ve hafif senaryosu sayesinde sıcak yaz akşamlarını keyifle geçirirdik bu dizilerle. Şimdi yeni dizilerde bu tarz hikayelere rastlamak zor ama yine de nostaljik bir köşe kaplamış o dönemki yaz dizileri. Şahsen izlerken kahkalarla güldüğüm ya da "amaaan, bu kadar da olmaz" diye bağırdığım sahneler hâlâ aklımda. Ramazan ayı ruhunda eski dostlarla o yaz dizilerini yad etsek harika olmaz mıydı sence de? 😇
E hadi sen de bize oradan nostaljik favori bir yaz dizisi söyle, bakalım! ❤️