Yaz dizileri hakkında ne düşünüyorsunuz?

şu an artık yaz dizilerinin nesli tükendi ama yine de anlatmak istiyorum herkes birbiri ile çok samimidir holdingte ve bütün amaçları aşktır başrol çifti için planlar yaparlar genelde holdingte çalışırlar kocaman samimi bir arkadaş grubudurlar bir iki tanede onları kıskanan entrika çeviren ama her zaman yenilgiye uğrayan kişiler vardır ve bu grubun hepsi zengindir ve başarılıdır ve hep birbirlerine yardım ederler en fakiri bile her gün farklı pahalı elbiseler giyer elit kafelerde takılır ve çok mutludurlar çok çalışkandırlar ama nasıl çalışmak bütün gün sohbet ederler aşk yaşarlar holdingin içinde ve kafede falan oturup dedikodu yapar kimisi başrol çiftlerini nasıl barıştırız nasıl bir araya getiririz diye plan yapıp dururlar tek dertleri aşktır genelde holding patronu ailesinden sevgi görememiş kötü çocukluk travmaları olan birisidir ve sürekli kızlarla takılan kimseyi sevemeyen erkek ve fakir mütevazi aile bağları güçlü mutlu sevilen bir kız arasında gecer bu hikaye başrol erkek hep kızı küçümser ve mutlaka başrol çiftlerini bir araya getiren partiler olur ve başrol kızımız hep ödül alıp dikkatini çeker başarısı ile sözde birbirlerinden nefret ederler kavga atışma ama hep bir aradadırlar bakışırlar kıskanırlar birbirlerini kızıda genelde üst konumdan birisi daha sever ve <mecburiyetten> aynı evde yaşarlar sürekli de kavga ederler finalde de mutlaka düğünleri olur çocukları falan olur kocaman bir aile yemeği falan?

Güncellemeler
1 yıl
O kadar yazmaya uğraştım neyse teşekkürler Fragmatik
Yaz dizileri hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla