KScanlar, Şahan iyi bir komedyen mi diye bir çok kişi sorgulaya dursun. Hele ki izahı olmayan şeylerin mizahı olduğu güzel Ülkemizde, sonuçta yaptıkları ve toplumsal olaylarda duruşu konusunda onu 2021 yılında ön safhalarda görmüştük.
Komedyenlik yönü bakımından çok güzel işlere imza attığı aşikar, sayısız canlandırdığı karakterlerden elbet akılda kalan "Recep İvedik" bu karakteri sevenler de oldu sövenlerde. Şuraya da kaynak bırakarak www.birsenaltuntas.com/.../?amp=1
Bu serinin 7. Filmi çok yakın zamanda ülkemizde kapanan kanalının ardından, farklı ve dijital yayın olarak yeniden "Merhaba!! " diyecek olan Disney Plus, Atatürk dizisi gibi iddialı yapımları ile sıkça konuşulur oldu; Aynı şekilde Recep İvedik 7 için Şahan Gökbakar ile anlaştıkları söylenen yapım için çıtayı Disney çatısı altında birleştiriyor olmaları sanırım bu seri ile Şahan'la gurur duymamıza vesile olacaktır.
Elbette daha önce bu yapım için pandemi dönemi yoğunluğundan sinemaların kapalı olduğu dönemde Netfilixle anlaşması gibi zaruri bir durum şu an söz konusu olmadığı için, Disney gibi bir şirketin büyüklüğü başarıları tartışılmaz. Muhtemelen beklenildiği gibi Disney çatısı altında gelirse bu platform için diziye de dönüşeceğini düşünüyorum.
Yani filmin şu anda 7'si çekiliyor bir nevi zaten dizi olmuş. Şimdi bu filmi dize çevirse aynı etkiyi yaratır mı çok emin değilim. Zaten yeni bölümleri geldikçe etkisi ve kalitesi gittikçe düştü. Bana göre çok gereksiz bir hamile olur.
Yani bence film olarak kalmalı. Çünkü daha nereye kadar uzatabilirsin ki tamam ilk 3 bölüm bence gayet keyifli eğlenceli fakat ilerledikçe sarmıyor saçmalıyor şahsen.
Konularda kopukluk olunca olacağı bu koskoca iş insanı olup japonlarla kuzeninin şirketini kurtaran Recep İvediğin en azından japonya da bir macerasını beklerdik sonuçta Ülkelerine davet etmişlerdi.
Oradan çıkıp sokaklarda çocuklar top oynasın diye arsa parası için bankalardan kredi alamıyor olması Dominiğe survivora gitmesi pek mantıklı olmadı.
Sen koskoca iş insanı seçilmiş kuzeninin şirketini kurtarmışsın nasıl oluyor da kredi çekemiyorsun veya kuzenini arayıp yardım istemiyorsun onca iyiliğin dokunmuş artı şirkette payında varken yok mu diyecekti arsayı alman için.
Ee böyle olunca konular kopuk ilerliyor. Saçmalıyor seri.
Zaten neyi istemezsek o devam ediyor. Bak mesala yıllardır Kurtlar vadisi gelsin diye bekleyen bir kitle var hep haberleri dolanıyor ama gelmiyor bir türlü.