Gerilim izlerken siz de çok geriliyor musunuz?

Gerilim izlerken siz de çok geriliyor musunuz?
Ben ekran başında öyle bir geriliyorum ki kalbim yerinden çıkıcak, pür dikkat izliyorum, heyecanlanıyorum, söylenen sözleri üstüme alınıyorum, izlediğim şeyleri yaşarcasına çok benimsiyorum.

Öyle bir gergin ortam ki şu Survivor eleme anları sormayın.
Hakan Ural izlerkende çok geriliyorum mesela 😄 Sizde de oluyor mu böyle şeyler arkadaşlar?

#FloraSoruyor 🌺
Güncellemeler
+1 yıl
Haydi acun kalp krizi geliyor jxjdkfjf
Acunu etiketleyin arkidişler 😄
Güncellemeler
+1 yıl
Survivor'da Berna Keklikler elendi arkidişler. 😄
Rahat bir nefes aldım🤩
Yanlış anlamayın kızın elenmesine üzüldüm tabi ki fjdkdl
Üzerimdeki baskının kalkmasına sevindim djdkdjf
Gerilim izlerken siz de çok geriliyor musunuz?
Cevapla