Acunu etiketleyin arkidişler 😄
Rahat bir nefes aldım🤩
Yanlış anlamayın kızın elenmesine üzüldüm tabi ki fjdkdl
Üzerimdeki baskının kalkmasına sevindim djdkdjf

Hahah ben gerilim filmleri izlerken bacaklarımı sürüyorum birbirine istemsizce sanki karnın ağrır yerinde duramazsın aynen öyle 😃
Benimde öyle oluyor şu an farkettim fjfjdk
Batu ile mert kavga ediyor bu akşam gördün mü 😃
Ay gördüüm 😄
Taşlı sopalı kavga ediyorlar, adrenalin yine yükselecek bu gece. 😄
Ben de bakıcam neler olacak. Ben batucuyum 😃
Ben de batucuyum bir kere 😄
Mülayim, sakin çoçuğu ne hale getirdiler. 🙄
Hakan Ural siyaset yapmak dışında bişey yapmıyor bence 😄 Sürekli ağzına almış CHP zihniyeti deyip deyip duruyor.
Bu arada eleme cidden çok heyecanlı 😂
Harbi yaa 😄
Perviz adem dediğinden beri kanım dondu 😳😳😳😳Böööyle izliyorum djskdj.
Adem eleniyormuş bir de djdkdjs
Benim içimden de Berna geçiyor. Adem pervizi yakında gönderir ben soyliyim size. Pervizin oyları çok değil
Şampiyonlar birbirine girer bu günden sonra.
Ademle atakanın arası fena açılır.
Tebrikler bildik eleneni 😂 iyi oldu bu
Biz böyle survıvor KaStra kuralım ne dersiniz fjfkfm
Güzel fikir de nerde nasıl kuracaksın 😄
Cevap
12Cevap
Az önce bir gerilim dizisi bitirdim gece gece😀 evet biraz gerildim haliyle ama azıcık😀
Film neydi
Film değil dizi,
The Haunting:Bly Malikanesi
İsmi bile korku veriyor fjfjf.
Ben izleyemem onu. 😄
Hahaha korkunç degil o kadar gerilim yönü daha çok ama 2 bölümu gece izleyince biraz gerildim🤣🤣
Sen yine gerilmişsin ben 3 4 gün uyuyamıyorum öyle şeyler izleyince. Fjdkdjd
Survivor gibi isim açıklamalı şeylerdeki gerilim yorar beni. Filmdeki gerilim ise yormaz.
Survıvor cinnetlik 😄
Kesinlikle gkdjdhd
Bende mutluluk hormonu salgılanmaya başlıyor 😃 o derece çok seviyorum.
Ben de gerginlik had safhada 😂
Yalnız ve karanlık gecenin ortasında 😃
🤩😘
😍💞
Hayır beni pek etkilemiyor açıkçası televizyonda izlediğim bir şeye karşı pek duygu hissedemiyorum😂
Ooo reda dndkdj.
hoş geldin bebekim 😄😘
Hoşbuldum flora😂♥️
Görüş atmayı öğrenmişsin dhfjdjd
Artık puan için özel bir çaba harcamıyorum ondandır🤧
Sen bir numarasın 🤩😄
Teşkirler👯♀️💃🏻
Gerilim filmi izlerken gerildiğim olur efendim.. Survivor beni hiç germez yani.. Sadece bazı filmler diyelim..
Bende pek bir şey olmuyor. Vücudum alışık artık
10 dakika doktor uyku izledim sabaha kadar uyuyamadım, sen de etki etmez tabii 😄
Eskisi kadar film izlemesem de en son "Nefesini tut" filmi güzel gerilimdi
Ben de korku filmi izledim, şimdi romantik komedi izliyorum ki unutayım rahat rahat uyuyayım djdkfj
Evet iyi fikirmiş 😃
Umarım rahatça uyumuşsundur
Günaydın ☺
Günaydın, uyuyamadım 😄4 saat felan uyudum kabuslarla doluydu.
Demek ki sen de 4 saatlik uykuda kabus dolu filmler çevirmişsin başrol olarak 😄
Şöhretin Bedeli dedikleri bu olsa gerek 😂
😄
Çok uyudum son 10 günde. Günde en az 13 14 saat fjfkf.
İki gündür toplam 8 saat uyumamışımdır acısı çıkıyor. 😄
Korku filmide tuzu biberi oldu.
Evet evet durum şimdi anlaşıldı gereği düşünüldü yaz kızım 😂
Evet çok gerilirim ama severim de özellikle gece izlemeyi. En son gerildiğim film bird box
O film çok güzeldi 👍🤩
Bazen oluyo ekşinlı dizi filmlerde
Sana işlemez fjfkg
Benden daha çok heyecan yapan biri var evde snsjs
Yerim yerim 🤩❤️
Eskisi gibi pek etkilenmiyorum artık
😳Nası yaaağ
Gerilim sevmem. Türkiye yeterince gergin.
Bendede var bu gerilme muhabbeti
Hayatım zaten gerilim
Gerilirim
Hayır saçma sapan şeyler
Evet
Her şeye gerilmem
Evet
Evet oluyor ara sıra
Hiç gerilmiyorum 😅
İzlememek daha iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar