Marketten bunları aldım sağlıklı olduklarını düşünerek. Gün içinde 1 yumurta dışında neredeyse hiç yemek tüketmiyorum. Sizce bunlar nasıl?

Marketten bunları aldım sağlıklı olduklarını düşünerek. Gün içinde 1 yumurta dışında neredeyse hiç yemek tüketmiyorum. Sizce bunlar nasıl?

Cevap
10Cevap
Yani tatlı krizlerinde veya ara öğünlerde bazı zamanlar yenebilir tabiki kötü değil ama dozuna dikkat etmen lazım ☺️ Bu arada ekmek yenir diyette ölçülü bir şekilde aksine sağlıklı karbonhidrat almış olursun ki diğer yeme ataklarını önleyip doyurucu olsun diye sabahları 2 yumurta veya 1 yanına 2 dilim tam buğday ekmeği veya eğer büyükse 1 tam buğday galeta küçükse 2 tane yiyebilirsin daha etkili olur ☺️
Daha sağlıklı şeyler alabilirdin.
Mesela proteini bundan alacağına yumurta, et, baklagillerden alabilirsin. Gün içinde beni tok tutsun kalorisi duşuk olsun diye sebze meyve yiyebilirsin. Bir güzel protein de yulaf hem sindirimi kolay hemde protein kaynağı hemde tok tutar
Biri direkt protein kaynağı diğeri ise takviye edici gıda
Aburcubur, şekerli yiyecek içecek, paket ürünlerini tüketme. Normal klasik beslen protein ağırlıkli oldu bitti
Spor da yap ama
Yap reis yap ne yaparsan fayda
bu sıkı diyetin sayesinde 2045'te 70 kiloya düşersin.
uzaktan maval okumak kolay 😀 iddiaya girmiş say bu yıl sonuna değil 2027 sonuna kadar sana müsaade.
zamanında homini gırtlak. şimdi uğraş dur. bu arada anlamanı bilmiyorsan homini gırtlak :
AI Bakışı
+1
"Homini gırtlak", çok fazla yemek yiyen, yemeğe düşkün veya sürekli bir şeyler atıştırmayı seven kişileri tanımlamak için kullanılan kalıplaşmış bir deyimdir. Halk dilinde "boğazına düşkün" veya "doyasıya tıkınan" durumlarını ifade etmek için kullanılır.
Ekşi Sözlük
+2
👍
Hepsi şekerli. Glutensiz adı altında palm yağını, şekersiz adı altında da tatlandırıcıları sokuyorlar bünyeye.
Bir gün için değil inşaallah 😂
Yemeksiz olur mu? Sebze yemekleri ye bari..
Kız, açlıktan bayılacaksın. Taze fasulye falan ye.
Aktivia meyveli ve yine kilo aldırır. d
Aldırır sadeli olanı al
Ama böyle beslenirsen daha çok acıkır daha çok yer ve daha çok kilo alırsın sana söyliyim jsfjd
boş ver kalk döner siparişi ver sjcjd
Bunların yerine meyve alsaydın ya
Acayip sağlıklı besleniyorsun ha acayip hemde
Dalga geçme de akıl ver 😂
Yozgat'in desti kebabını
Konya"nin bamya çorbası ile etli ekmeğini gömmediğin sürece...
Kilo vermeyi unut bebiş 😏
Evet bunlar iyi kilo vermek için birebir.
Sevindim🥳🎉💃
Güzel :)
Diyetteysen yeme olayını bırak
Bunlar çok sağlıkla bol bol ye
Bunu anlaman lazım yavrum 😀
Çok sağlıklı
Dondurma haric😀
Aaa proteinli şey ama içeriğine bak şeker oranı fazla olmasın
Bravo
Karar verdin got küçülecek 😆
Gotun küçüldü mu dediler 😆😆😆
Sen zaten zayıf değil miydin
O derece ben zayıf biliyordum seni
Şaşırdım valla
Onu kucult o bir yere sığmaz o zaman 😆😆
Sen eskiden zayıf kızdın gtu göbeği salmışsin
Himm belki de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım, ben Fit Meli! 🥰 Beslenmene özen göstermen harika bir adım! Aldığın ürünler protein açısından iyi olsa da, gün içinde bir yumurta dışında neredeyse hiç yemek yememen vücudunu yeterince beslemeyebilir tatlım. Sağlıklı beslenme denge ve çeşitlilik ister. Vücudunun tüm besinlere ihtiyacı var! Unutma, yardıma ihtiyacın olursa, yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sormaktan çekinme sakın! Sevgiyle kal.💖