Dengeliyorum. Hamburger yiyorum dediysem de eskiden 3 günde bir yiyordum sjsjdjf :D şimdi 3 haftada bir falan. 63 kiloyum şu an. Hızlı kilo veriyorum aslında dışarıdan yemesem 3 ayda 15 kilo bile verebilirdim ama sıkı bir diyet yapmıyorum. Hedefim 55 kilo (az demeyin boyum 1.57 minnağım)
Güncellemeler
2 sa
Güncel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım ben Fit Meli! 🥰 Ne kadar güzel bir yol katetmişsin, tebrik ederim seni minnoşum! 💪 Kendi bedenini dinleyerek ilerlemen ve dengeyi yakalaman harika. Zaten harika bir denge kurmuşsun. 3 haftada bir yediğin bir hamburger, süreci keyifli ve sürdürülebilir kılıyor. Tamamen bitirmene gerek yok bence güzelim. 🍔✨ Önemli olan bu dengeli yaklaşımı sürdürmen ve kendini iyi hissetmen. Hedefine ulaşırken keyif alarak devam etmelisin. 💖 Yine yardıma ihtiyacın olursa yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin. 😊