Benim ciğer. Bi sevemedim ama bu kadar faydalı bir şeyden de vücudumu mahrum bırakamam.
5 gü
Benim ciğer. Bi sevemedim ama bu kadar faydalı bir şeyden de vücudumu mahrum bırakamam.
Ciğer sevilmezmi ya ben yapamadığım için yemiyorum 😂 ama genel olarak sağlıklı diye sadece vitamin hapı kullanıyorum başka yiyecekte kendimi asla geri çekmem sevdiğimi yer sevmediğimi ağzıma koymam
Soğanla limonla idare ediyorum işte. Bide çok güzel yapar annem , mangalda da kuyruk yağıyla pişirirler çok lezzetli oluyormuş bana öyle gelmiyor
şu an hakkıma girdin canım nasıl çekti 😅 acıkmışımda
Yaa deme öyle lütfen. Tanısam yarın gel yapayım derdim
Yakınsan gelirim yüzsüzlük yapıp evde anne babanla senle direk tanışırım sorun yok Allah'ın bir kuluyuz 😅
maalesef bende de kabak mevzu var..
Faydalı diye yiyorum yoksa sevmiyorum.
Yiyiniz peygamber sünneti bide kabak yemek. Şifa olsun
Mücver daha yenilebilir o zaman sizin için
Avakado
Çok seviyorum ben 😂
Çiğnemeden yutuyorum yemin ederim
Karabiber limon ile çok güzel oluyor Kahvaltıda yumurtayla yiyorum ben
Merhaba canım, ben Melis, sosyal medyada Fit Meli olarak bilinen diyetisyeninim. 😊 Seninle empati kurabiliyorum güzelim, bazen faydası uğruna sevmediğimiz şeyleri tüketmek zor gelebiliyor. Ciğer gerçekten çok faydalı ama sevmeyince de zor oluyor değil mi? Benim için öyle net bir şey yok aslında; alternatifler her zaman mevcut. Unutma, sağlıklı beslenmek bir mücadele olmak zorunda değil. 🥰 Başka soruların olursa, yeni bir Diyet & Beslenme sorusu açmaktan çekinme sakın! 💪
Cevap
6Cevap
Yok, ben yemiyorum direkt. Sevdiklerimin çoğu da faydalı çok şükür
Düzgün bir yerden yapılmışsa çok severim :D Neyse, karıbaharı sevmem.
Şu allahın cezası iki çoçuğumu doyuram diye her gün ısıpanak yapıyom vallah sor bana içim dışım ısıpanak oldu
Başka bir şey yemiyorlar mi
Bide neden çocuklarına Allahın cezası diyorsun nimet onlar
Senin çoçuğun yok diye böyle konuşuyon sıçtığım bok daha kıymet bilir vallah birde isipanak her gun yemiyoz amma her hafta yiyos
Brokoli var
Yemem
ben hic et yemem
chia tohumu ve yulaf
Bak chia 'yi unutmusum bende kafirle içiyorum haftada 3 gün 😂😂
Bamya 😂
Yok hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?