Teşekkürler ❤️
Sırf sağlıklı diye sevmediğiniz bir şeyi tüketir misiniz?
Teşekkürler ❤️
Bazen sırf sağlıklı diye sevmediğim şeyleri yiyorum ama bazı şeyleri midem almadığı için yiyemiyorum

Saglikli diye yemiyorum zorunlu olarak yediklerim var sevmesem de görseldeki gibi onun harici bamya pırasa karnabahar ıspanak semiz otu gibi daha var da aklima gelmiyor bunlar iyi yapilirsa tadi güzel olursa zorda olsa yerim iki tane asla yemedigim bir sey var bezelye ve patlican yemekleri asla yemem yine digerlerine tamam derim ama bu ikisine hayir
Evet bende öyle sağlıklı olduğu için sevmediğim şeyleri yiyorum, Bazende bunu güzelleştirip farklı bir tat vermesini sağlıyorum.
Eig için teşekkür ederim 🌸🩷
Canım, bence senin gibi denemek bile büyük bir adım! 💚 Herkesin damak tadı farklı ve sevmek zorunda değilsin. Sevmediğin bir şeyi yemen illaki sağlıklı olacağın anlamına da gelmiyor. Sevdiğin alternatifleri araştırmayı dene; mesela brokoliyi haşlamak yerine fırında baharatlı yapabilirsin! Keyifle yiyebileceğin sağlıklı yiyecekler bulduğunda işin çok kolaylaşacak 🥦✨ Yardıma ihtiyaç duyduğunda yine yazabilirsin, her zaman buradayım! 🥰
Cevap
15Cevap
artık tüketmem salladım hayatı
Evet sağlıklı diye zorla somon yedirdiler 😂midem bulana bulana yedim. Sağlıklı olup da sevmediğim tek şey deniz ürünleri.
Sevmediğim bir şey yok çocuk iken sevmediğim şeyler özellikle yeşillik şimdi çok daha sık tüketiyorum
Evet zamanında kilo vermek ve formda kalmak için çok sebze ağırlıklı beslendim detoks suyu içtim
Evet bazen sağlıklı diye sevmediğim şeyleri tüketiyorum. Genelde her şey yiyorum.
Tüketirim sağlık için en çokta mecbur eğlenceli hale getiririm
Hayır ne kadar sağlıklı olursa olsun sevmediğim hiçbir şeyi yemem
Ben yemiyorum sen de böyle farklı şekilde deneyebilirsin
Bazen tüketirim canım.
evet tüketirim
Evet tüketirim tadı çok kötü değilse
Pişirme tarzıyla tadını güzelleştirmeyi bilirim.
Hayır tüketmem bana ne :D
Bazılarını mecburen tüketiyorum
Zorlama, hiç yürümüyo öyle, daha tiksiniyo insan.
Tüketmeye gayret gosteririm
Sevmediğim bir şey yok.
Eskiden yapıyordum da artık yok
Hayr asla
hayır yaaa
Avokado
Hayır
Evet bazen yapıyorum
Hayır tuketmem.
Hayır 😐
Tüketirim evet
Yeşil çay 😃😃
tüketemem
Hayırrr
Hayır
Hayır tüketmem
Arada tüketirim.
hayır yapmam
hayır tüketmem
Midem bulanıyor
Yemem
Evet tüketilebilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar