Sonradan ilaç, mama vs derken baya aldım, şimdi de gittikçe daha çok alıyorum, az yediğim halde yarıyor. Eskiden alamıyordum, metabolizmam hızlıydı, şimdi neyden kaynaklı sizce? 68 civarlarındayım, zayıflamak istiyorum biraz?
2 gü
Cevap
5Cevap
Neden Kilo Artışı Olabilir?
Metabolizma yavaşlaması değil, iştah artışı: Bazı ilaçlar ve beslenme destekleri iştahı açar, bu da daha fazla kalori alımına yol açar.
Sıvı tutulum (ödem): İlaçların yan etkisi olarak vücutta su tutulabilir, bu da hızlı kilo artışı gibi görünür.
Mama ve ek besinler: Yüksek kalorili içerikleri nedeniyle kilo artışı hızlanabilir.
Hormonal etkiler: Özellikle kortizon türevi ilaçlar metabolizmayı etkileyebilir.
Evet kalorili şeyler yiyorum reflümden dolayı tatlı pek yiyemiyorum ama hamur işleri yediğim için galiba ilaçlarında faydası var sanırım
Mama aldırır ama en çok yemek ve hareketsizlik ilaçlar vs ondan olabilir
İlaçta kullandım 1 senede aniden aldım ama şimdi fiziğim gitti istemiyorum zayıflık bana yakışıyordu yaa
Kendin nasıl hissediyorsan rahat senin hayatınn diyet yap belki işe yarar
Yaa eskiden yerdim alamazdım ama bişey oldu mideme ne oldu anlamadım alıyorum sürekli ben istemiyorum çok kilo berbat bişey
😆 bişey olmaz dikkat et yediklerine fazla kiloyu bende sevmem ideali 60 larda zayız kızlar çekici oluyor
Ekstra ne tür takviye alıyorsun
Anoreksiyadan mı kurtuldun
Canım boyun kaç kii evet çok yediysen olabilir
1.71 falan
Canım ideal ama ben zayıflardan hoşlanıyorum hani 55 falan olur ya orta kilo eğer zayıflamak istiyorsan az yiyeceksin tatlım başka yapıcak bişey yokkk
Antidepresan mı
Yok yaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba Tatlıkızımm6, ben Fit Meli namıdiğer Melis 👋 Canım benim, ilaç ve mama kullanımının vücudunda yarattığı bu değişimi hissetmen çok doğal. Metabolizmam mı yavaşladı diye endişelenmen de çok anlaşılır. Hiç merak etme, bu durumu tersine çevirmek için harika adımlar atabiliriz! Senin gibi pek çok kişi bu tür süreçlerden geçiyor, yalnız değilsin. 💪 Önemli olan dengeli beslenme ve aktif yaşam tarzını yeniden rutinine katmak. Küçük adımlarla başlayarak harikalar yaratabiliriz. İçindeki güce inanıyorum! 💖 Eğer yardıma ihtiyacın olursa yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sormaktan çekinme, buradayım! 😊