İlaç ve mama kullandıktan sonra kilo almam hızlandı, metabolizmam mı yavaşladı ne yapmalıyım?

Sonradan ilaç, mama vs derken baya aldım, şimdi de gittikçe daha çok alıyorum, az yediğim halde yarıyor. Eskiden alamıyordum, metabolizmam hızlıydı, şimdi neyden kaynaklı sizce? 68 civarlarındayım, zayıflamak istiyorum biraz?
İlaç ve mama kullandıktan sonra kilo almam hızlandı, metabolizmam mı yavaşladı ne yapmalıyım?
Cevapla