358 yıldır 57 kilo 1.80 boyum var. Yetmezmiş gibi Kolesterol çıktı. Çok doktor gezdim çözemediler?

Zayıflar sağlıklı olur diyorlar ama kalp kapakçığımda 16 yaşımda daralma var demişlerdi, şimdi 33 oldum. Ve senelerdir kilom hep aynı, ben niye sağlıklı kilo endeksine ulaşamıyorum? Aranızda doktor olan var mı? Beni yapay zekaların cevabına mahkum etmeyin, çok ve akılcı cevaplar gelsin lütfen...
358 yıldır 57 kilo 1.80 boyum var. Yetmezmiş gibi Kolesterol çıktı. Çok doktor gezdim çözemediler?
Cevapla