Doğumdan kalan göbeğimi nasıl eritirim?

3 yıl oldu doğum yapalı ama benim göbek yapımda zaten göbek deliği aşağısında midem ayrı şişiyor, göbek deliğimden aşağısı ayrı şişip sarkıyor, bütün bir göbek değil. Göbek deliğimin 2 cm yukarısında çizgi şeklinde yağ birikimi yok, ne kadar egzersiz yapsam da sadece o çizgi daha da inceliyor, alt karın kısmım aynı kalıyor ve aşırı bel ağrım oluyor, ne yapmam lazım

Doğumdan kalan göbeğimi nasıl eritirim?
Cevapla