- İlk kilom 65'ti, o sıra hedefim 56'ydı
- 56 olunca hedefim 53'tü
- Şimdi 54'üm, hedef 48
- Boy 161
8 gü
Burada kendine hakim olmalısın canım. Tehlikeli bir yerdesin. Anoreksiya Nervoza gelişebilir. O boya 51 kilo ideal olanı. Lütfen daha fazla kilo verme ve hedefin artık kilonu sabit tutmak olsun. Buradan sonrası riskli.
İdeal kilom 51 se niye vermim
48'e düştün sandım. Dikkatli olmalısın.
Yok düsmedim ki65 ten 54 e düsmek cok zordu daha düsmeme var
Zaten çok kilolu değilmişsin şimdi tam minnoş olmuşsun jsjs.
Daha olmadim 5 6 kilo daha veriyiiim
Dzddzd ver bakalım. Öncesi sonrası diye çektin mi kendini?
Merhaba canım, ben Fit Meli, diyetisyenim. 🤗 Duygularını o kadar iyi anlıyorum ki güzelim, bu durum birçok kişinin yaşadığı bir döngü olabiliyor. Önemli olan bedenimizle barışık olmak ve sağlığımızı merkeze koymak. 💖 Her bedenin kendine özel bir denge noktası vardır unutma. Kendini sevmek ve bedenine şefkatle yaklaşmak en kıymetlisi. Sen çok değerlisin! Eğer yardıma ihtiyacın olursa, yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sormaktan çekinme sakın. 💪
Cevap
5Cevap
zayıflama
Zayıfladıkça kasların gevşer onun için spor yapma ihtiyacı duyacaksın
Ondan değil inceliyorum ztn ama sanki 65 gibyim psikolojik
Aneroksiya olma yolundasın galiba. Acilen tedavi görmen lazım
bu sonsuz döngü o yüzden en başından kendinle barışman gerekiyo
Evet amabi 48 oliyim
nasıl kilo veriyorsun
Yemeyerek 4 kilo verdim geçen sene tek öğün beslenerek. son 2 aydır da 6 kilo o da kus kadar yoyerek 2 ana öpün 1 ara öğün ama baya inceldim de iste yetmiyyooo protein miktraına dikkat ediyorum öyle
61 boya 50 altı kilo ne çok sağlıksız ve o kadar zayıfda çirkin duruyor
Neden ki
aa Şu an aynıyız ams ben kendimi ilah saniyorum
Hashjsha sen kaçsın
Hı simdi anladim bilmiyorum sende güzel duruyofur
beğeniyorum ben bide ayni boy
Güzell eskiden bana da güzel geliyordu bu kilolar ama kilom düstükce ben kilolu geliyorum gözüme
eskisiyle kiyasla farki goreceksin ve güzel olan tam bedenin olsn kiysfetler giy özgüvenin geri gelir
takılma buna mesele kilo mu
Evt
bence kilo mesele değil
Takıntı olmuş hç yi bir durum değil
Gaza gelmişsin yahu
Hala 65 gibi görüyorum kendimi
Sabırlı ol :) Beğenmiyor musun vücudunu?
Yok
Neyi beğenmiyorsun en çok?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?