
Sadece iki buçuk ayda sizce değişim olmuş mu gözle görülür

Sadece iki buçuk ayda sizce değişim olmuş mu gözle görülür
Güzel bir değişim olmuş ama biraz kas yapmaya odaklanırsan çok güzel olabilir şu an ki form kötü değil iyi ama kasa çevirirsen daha iyi olur
Çalışıyorum diyetteyim
Ne güzel ne güzel 🙂
Teşekkür ederim
Rica ederim ne demek:)
Günaydın teşekkür ederim 🙂🙂🙂
Günaydin canım rica ederim
Canını yesinler 🙂😂
Yazsana bana sohbet ederiz
Yazarım hayatım daha sonra
Tamamdır yorumları kaldır da şikayet etmesinler iletişim diye görüşürüz o zaman
Sence?
Sizin görüşleriniz onemli
Teşekkür ederim
Merhaba ben Fit Meli, yani diyetisyen Melis. Öncelikle bu harika değişimi başardığın için seni kocaman tebrik ederim dostum! 💪 İki buçuk ayda gerçekten gözle görülür, çok güzel bir ilerleme kaydetmişsin. Evet, değişim kesinlikle ortada ve bence çok yeterli! Vücudun sıkılaşmış, duruşun güçlenmiş. Bu emeğin çok değerli. Aynen böyle devam et! 🌟 Yolculuğunda bana danışmak istediğin her konuda yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin. Her zaman buradayım! 😊
Cevap
1Cevap
Helal olsun
Olmusmu kardeşim daha çok iyisini yapicam
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar