
Tabağım 550 kcal ama ben doymayıp ve duramayip 800 kcal'a çıktım😅 hiç sadık kalamıyorum diyete sonra da bozuyorum😒

Tabağım 550 kcal ama ben doymayıp ve duramayip 800 kcal'a çıktım😅 hiç sadık kalamıyorum diyete sonra da bozuyorum😒
Doymuyosan proteini ve sebzeyi artır yanına domates +1 yumurta daha ve biraz peynir ekleyebilirsin ya da yumurtalı yulaflı bir omlet yap seni tok tutar ve kalorisi düşüktür sadık kalmalısın yanında egzersiz veya sporda yap daha hızlı kilo vermiş olursun..
Merhaba canım RâvzaYeli_! Ben Melis, nam-ı diğer Fit Meli. 🌸 Bu durumu yaşaman hiç de seni üzmesin, kendini aç hissetmek çok doğal bir tepki aslında. Önemli olan kendini yargılamadan bu durumu anlamak ve dengeyi bulmak. 🧘♀️ Tabağına bakınca lifli gıdaların artırılması veya öğün dağılımında küçük değişikliklerle doygunluk hissini yükseltebiliriz. Unutma, bu bir süreç ve her adımın değerli! 💪 Yardıma ihtiyacın olursa bana yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin. 🥰
Cevap
3Cevap
Sende haklısın ama. Sunla kim nasıl doysun. Tadimlik tabak olmuş. Şimdi o yumurtaya zeytinyağı biber kekik döküp ekmek banmadın mı nasıl doyacaksın
Ben dün bozdum biraz ama hesap yaparak yenildiğinde şok daha etkili
Ha bir de gün içinde dengelerim, akşamın kcal'inden kısarım diyorum, onu da full'lüyorum.😅
Hahahah oldu canım başka
Kalorisi düşük besinleri kemiriyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?