Spora neden bağımlı oldunuz? Neden spor yapiyorsunuz?

Ben kendi adıma söyleyeyim. Sigarayı bıraktığım dönemde kendime bir bağımlılık seçtim. Bu bağımlılık spor bağımlılığı olmalıydı. Çünkü sigarayı bırakınca göbeği salmıştım. Çok yiyip içmekten baya göbek yapmıştım. Vücudum çok şekilsizdi. Resmen skinny fat dediğimiz durum yaşanıyordu. Ben aslında eskiden çok zayıftım. Omuzum, kollarım, ip inceydi. Sigarayı bırakınca sadece göbek çıktı. Omuz ve kol büyümedi. Bu sefer spora merak saldım. Omuzum genişledi. Kollarım büyüdü. Göbek bir türlü gitmedi. İnsanlar çevremdekiler elinden geleni yaptı beni spordan soğutmak için ama yılmadım. Haftada 3 gün sporu alışkanlık haline getirdim. Haftada 5-6 gün gitseydim ya sıkılır bırakırdım ya da sakatlanır bırakırdım 😅 haftada 3 gün olunca hem iyi dinlendiğimden hem de boş vaktimi değerlendirmek için spor güzel bir alışkanlık oldu. Şu an çok iyi bir formdayım ama daha da iyisi olacak eminim. V oranını artırmayı hedefliyorum. Bel daha da incelecek. Omuz daha da büyüyecek buna inancım tam. İnanıyorum 3 ay sonra ip ince bir bel geniş bir omuz olacak. İnancım kesin. Çünkü yaz geliyor. İstemeden bile olsa kilo vereceğim ve bu kilo tamamen göbekten gidecek buna da eminim. Antrenman sistemini çok güzel ayarladım. Sürekli yeni şeyler deniyorum. Gelişme durduğunda farklı şeyler deneyeceğim. Gelişme yoksa programda sorun var demektir. Ağırlık artmıyorsa programda sorun var demektir. Yeni programlar yeni egzersizler gerekirse set artırmak gerekirse azaltmak. Elimden geleni yapacağım ve mükemmel halimi yakalayacağım. Bir beklentim yok. Kızlar beğensin ya da erkekler baksın amacım yok. Kendim için kendim beğenmek için yapıyorum. Şu an beğeniyorum ama neden daha da iyisi olmasın. Peki siz neden bağımlı oldunuz? Sizin amacınız neydi? Özellikle kızları merak ediyorum. Spor salonunda düzenli yapan kızlar var onlar antrenör mü olmak istiyor ne sormadım da hiç. Zamanla sorarım. Buradan sorayım şimdilik. Sonra yüzyüze sorulur 🙂 ayrıca spor yapan kızlar harika. Hepiniz harikasınız. Çünkü kendine bakıyor demektir bu. Bakımlı birisi demektir. Kendine bakan bana da bakar mı 😅

Spora neden bağımlı oldunuz? Neden spor yapiyorsunuz?
Cevapla