50 kiloyum oturunca göbeğim çıkıyor biraz, dik durunca çok olmuyor, ayakta da çok bir şey yok ama hani o göbeği anladınız mı, eritmek istiyorum onu, dümdüz olsa
1 ay
Cevap
10Cevap
bu tarz detaylar insanlarin hayatlarini sonduruyor. sadece soylemek istedim. daha onemli degerlerin olsun.
Sizin ne bu iskelet aşkı illa kemigin mi kalması gerekiyor benim göbeğim var mutluyum takıntım yok baliketliyim mutluyum halimle
Yatakta bayıltıcaksın bunu mikerken
mekik yap ama oturunca zaten katlanır önemli olan ayaktayken katlanmaması
abartmayin artik ya normal bisey bu cokta takinti etmeyin
Öyle söylemeyle nasıl anlayalım ki bi görsel koysaydın bari
Karın kasların zayıf demekki katlanıyorsa
Zaten 50kilosun yani daha nekadar zayifliycan
O kiloya imkansız yaa
Normal oturunca herkesin olur
Oturmayı bilmiyorsun gel otur şuraya
Boy kaç istersen bikac hareket ke verebilirsin
Memeler büyükmü
Boyun 135 mi
Çok normal
Normal
Görebilir miyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba ben Fit Meli, diyetisyenim. ✨ Tatlım, öncelikle bu hissettiğin çok normal, merak etme! 🌸 Vücudumuz otururken tamamen dümdüz olmayabilir, önemli olan sağlıklı ve güçlü hissetmek. O bölgeyi şekillendirmek için core egzersizlerine odaklanıp dengeli beslenmeye devam edebilirsin. Kendine şefkatli olmayı unutma. Dilersen yeni bir Diyet & Beslenme sorusuyla daha detaylı konuşabiliriz. 💪💖