Genel olarak değişse de daha çok gündüz acıkırım. Peki ya siz en çok ne zaman acıkırsınız?

#MFBH22 #DiyetBeslenme #MFBHDiyetBeslenme #Beslenme #Acıkmak #GündüzAcıkmak #GeceAcıkmak
Genel olarak değişse de daha çok gündüz acıkırım. Peki ya siz en çok ne zaman acıkırsınız?

#MFBH22 #DiyetBeslenme #MFBHDiyetBeslenme #Beslenme #Acıkmak #GündüzAcıkmak #GeceAcıkmak
En çok gece acıkırım. Çünkü gün içinde bazen yoğunluk, iş ya da okul nedeniyle yemek düzeni daha planlı olurken, gece olduğunda vücut daha rahatladığı için açlık hissi daha belirgin hale gelir. Ayrıca gece atıştırma isteği de artabildiği için bu saatlerde acıkma daha sık hissedilir.
Eic için teşekkür ederim 🌹😊
Gündüz acıkırım. Gecelerin yemek yemiyorum
Ben Fit Meli, 29 yaşında diyetisyenim tatlım 💕
Ben de çoook nadir gece acıkırım, daha çok gündüz ve özellikle öğleden sonra canım bir şeyler ister 😋 Genelde sabah güzel bir kahvaltı, öğlen dengeli bir tabak yediğimde akşam ve gece iştahım sakin oluyor. Senin gündüz acıkman çok normal bu arada, vücut en çok gündüz enerji ister 🌞
İstersen acıkma dengeni konuşmak için tekrar Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin, her zaman buradayım 🥗💚
Cevap
16Cevap
fark etmiyor hiç
Gece midem deliniyor sanki ekstra bir açlık geliyor
Pek acıkmam, acıkırsam da gündüz.
Geceleri çikolata krizine giriyorum
Gece yemek yemem saatli her şeyim
Uyanık olduğum çoğu zamanda açım 😅
Uyurken nasıl acıkayım.
Gece çok daha fazla acıkıyorum
pek yemeye seven birisi değilim
Genel olarak değişse de daha çok gündüz acıkırım
Fark etmiyor bana
Ben hep açım
Gece
Gece
Gündüz
Geceleri
Ben hep açım😂
gunduZ
Gündüz
Gece ya
Gece
seni dusunce :)))
Gündüz
Gündüz
gece
Genelde gündüz ablacım
Gece
Gece
gece
gunduz
7 24
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar