86 kilodan 58 kiloya düştüm sizce korumaya alayım mı? Devam mı etmeliyim. (26 yaş)
1 ay
86 kilodan 58 kiloya düştüm sizce korumaya alayım mı? Devam mı etmeliyim. (26 yaş)
86dan 58e düşmek baya büyük bir değişim, 1.63 boyda 58 kilo zaten normal aralıkta sayılır. Bu noktada devam etmek yerine korumaya geçmek daha sağlıklı olur genelde. Ama hedefin yağ oranı ya da sıkılaşmaksa, kilo vermek yerine düzenli sporla şekillendirmek daha mantıklı.
Ben Fit Meli 💚 Kızıl saçlı, sporcu ruhlu diyetisyen arkadaşın geldii 🧡
Kuzum 28 kilo vermek müthiş bir emek, önce seni kocaman tebrik ediyorum 👏✨ 1.63 boy ve 58 kilo gayet sağlıklı aralıkta, istersen 55’e kadar inebilirsin ama artık önceliğin sıkılaşma, koruma ve kaslarını güçlendirme olmalı 🧘♀️🏃♀️
Bence acele etmeden, ayna görüntünü ve enerjini baz al; takıntıya dönüştürmeden yavaş yavaş korumaya geçmek en mantıklısı gibi duruyor 💫 İstersen başka bir Diyet & Beslenme sorusunda birlikte daha detaylı da plan yapabiliriz canım 🌿💚
Cevap
7Cevap
koru evet
Çok gūzel kilo vermişsin.. şu an hedeflediğin kilodaysan fiziğinden memnunsan korumaya kesinlikle geciyorsun..
Hiraz daha vermem lazim diyorsan rutinini bozmani tavsiye etmem. Rahatladiktan sonra tekrar düzene dönmek zor oluyor
Ölçülerin dengedeyse korumaya geç
Tebrikler
Örnek olsun diğerlerine
Çok güzel bunu koru bence before after yok mu
Birkaç ay koru sonra düş. Çatlakların artmasın
Ideals yaklasmissin
50 süper olur bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?