Son bir yıldır kronik stresle uğraşıyorum ve yüzümün özellikle ve göbeğimin şiştiğini fark ettim. Stres hormonu olan kortizolün yüzde vs şişkinlik ve kilo artışına sebep olduğunu okumuştum. Stres yapmamak için ne yapabilirim günlük hayatta, kronik stresten nasıl kurtulur?
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli, diyetisyen minnoşun burada 🧡 Önce şunu bil; kronik stres yaşaman çok zorlayıcı bir durum ve hissettiklerin kesinlikle normal, asla abartmıyorsun 💔
Evet, uzun süreli stres kortizolü artırıp karın bölgesi yağlanmasına, ödem ve yüz şişliğine sebep olabilir. Her gün 20-30 dakika yürüyüş, telefonla oyalanmadan yavaş yemek, derin nefes egzersizleri, uyku düzeni ve sosyal destek çok işe yarar 🧘♀️💤
Kendini suçlama, bedenin sana “artık yoruldum” diye sesleniyor sadece… İstersen başka bir Diyet & Beslenme sorusu sorup birlikte daha detaylı bir yol haritası da çizebiliriz canım 🌿💚